Pácoljunk csirkét!

A legegyszerűbb és leggyorsabb csirkét készíteni vacsorára. A pácolást viszont ne felejtsük megejteni egy nappal vagy pár órával a sütés előtt.

Minden nap kitalálni, hogy mi legyen vacsorára nem egyszerű küldetés. Legtöbbször gyermekeink farkaséhesen érkeznek haza a suliból. Sokszor még az ebédet sem eszik meg, mert mondjuk nem ízlett nekik vagy idejük sem volt lemenni az ebédlőbe. Főtt étel nélkül azonban nem telhet el nap. Fejlődésben lévő szervezetüknek szüksége van a rá. Éppen ezért nekünk, szülőknek kell odafigyelnünk, hogy biztosítsuk számukra a napi egyensúlyt.

Mézes-mustáros dobverők

Az egyik menő étel gyermekeim körében a mézes-mustáros csirkemell. Nem szoktam sokat bajlódni vele. Hazaérkezésem után bepácolom és vacsorára kisütöm a husit. Hogy egy kicsit változtassak a megszokott receptúrán, csirkecombbal is megpróbálkoztam. Mindig csirkemellet enni ugyanis elég uncsi. Szerencsére nagyon jól bevált az újítás. A frissen aprított petrezselyem gyönyörűen díszíti a megpirult dobverőket és ízében is nagyszerűen harmonizál vele. Kevésbé lesz szaftos mint az eredeti verzió, de annál finomabb. Rizzsel vagy csak simán, vinegrettes salátával nagyszerű.

Citromos csiri

A csirkepácolás az egyik kedvenc foglalatosságom. Pikkpakk megvan, és nagyon megéri időt szánni rá. Ez a citromos pác, amit nemrég találtam valamelyik külföldi oldalon, vajpuhává varázsolja a husit. A kakukkfű illata pedig bejárja a konyhát, így alig bírjuk kivárni, hogy elkészüljön az étel. A legjobban egy kis jázminrizs illik hozzá, de tálalhatjuk krumplipürével vagy más zöldségpürével, esetleg simán, csak salátával.

Jövő héten répaételeket kóstolunk, addig is pácoljuk és süssük a finomabbnál finomabb csirkesülteket.

Gréti

További pácolt csirkerecepteket itt találtok

Címlapról ajánljuk

Ezekben a téli gyümölcsökben van a legtöbb cukor

A szervezet normál működéséhez elengedhetetlen, hogy ellássuk azt a szükséges vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Télen ez talán még fontosabb, mint az év többi szakában, ezért ilyenkor érdemes különösen odafigyelni a gyümölcs- és zöldségfogyasztásra. Persze azért ilyenkor sem árt megnézni, hogy pontosan mit is viszünk be az elfogyasztott élelmiszerekkel...

Nosalty

További cikkek