Nézd meg a Coca Cola óriásplakátját, amivel köszönetet nyilvánít az egészségügyben dolgozóknak

Egyre több cég veszi ki a részét a koronavírus következtében fellépő nehézségekből, és próbál segíteni, ahogy tud. A Coca Cola sem kivétel ez alól.

Ebben az igen szürreális helyzetben, amit a járvány szült szerte a világon, az emberi összefogás erősödni látszik: magyar éttermek illetve büfék az egészségügyben dolgozóknak szállítanak ételt (többek közt pizzát illetve lángost), luxus divatcégek (pl. a Christian Dior, Givenchy vagy Louis Vuitton) álltak át kézfertőtlenítő-gyártásra,a McDonald's empatikusan megváltoztatta a logóját, ezzel utalva a social distancing, azaz a kellő távolságtartás megtartására, a Gucci és számos külföldi és magyar kezdeményezés szájmaszkokat varr, most pedig a Coca Cola is beállt a segíteni vágyók sorába.

A Hvg fotója és a Coca Cola Facebook-oldala is arról tanúskodik, hogy a világ vezető üdítőitalgyártó cége is úgy döntött, segít az egészségügyben dolgozóknak, illetve kifejezi háláját munkájukért.

A köszönetnyilvánító óriásplakátot itt nézheted meg!

Ahogy legutóbbi bejegyzésükben írják, áprilistól minden márkájuk reklámforrását közösségek segítésére szánják, reklámfelületeiken pedig a Magyar Vöröskereszt üzeneteit teszik majd közzé.

Ezen kívül saját üdítőcímkéiken is köszönetet nyilvánítanak mindenki felé, aki értünk dolgozik ebben az igen zavaros és ijesztő időszakban:

A Coca-Cola legutóbb tavaly nyáron indított hasonló kampányt, akkor budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat. A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthattunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében.

Ezeket láttad?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

„Leszámolhatnánk-e azzal, hogy a hortobágyi húsos palacsinta ciki?” – Interjú...

Nagyon sok irányból lehetne hozzá közelíteni, és mindegyik megérne akár egy önálló cikket is. Legyen szó a pályaívéről, a Bocuse d’Or-ról, a Michelin-csillagokról, Szulló Szabina a séfszakma minden fontos állomását megjárta. Mégsem ambicionálja, hogy állandóan szerepeljen, mint mondja, az ő terepe a konyha, ami pedig máig lázban tartja, az a főzés és maguk az ételek. A Nosaltynak adott nagyinterjújában beszélt többek között arról is, hogy mit csinálna a saját pályáján másképp, hogy mi az, amit már neki kell másképp csinálnia az új generáció tagjaival, és hogy min múlt az, hogy máig a nordic cuisine-től hangos a csúcsgasztronómia világa ahelyett, hogy a magyar csodáról beszélnénk.

Kormos Lili

További cikkek