Megváltozott a McDonald's híres logója, sokan támadni kezdték az éttermet

A szolidaritás jegyében a McDonald's megváltoztatta ikonikus logóját, sokan azonban nem a jó szándékot vélték felfedezni az üzenetben, hanem támadni kezdték a céget. 

A koronavírus-járvány a világhírű cégekre is hatással van. Míg például a Gucci szájmaszkokat, a Louis Vuitton vagy a MOL kézfertőtlenítőket gyárt, addig a McDonald's azzal próbálta enyhíteni a vírus lehetséges terjedését, hogy bezáratta több száz amerikai éttermét.

Van aki, tettekben, valaki pedig gesztusokban igyekszik jobbá tenni a jelenlegi helyzetet, az AUDI például szétválasztotta híres négykarikás logóját, ezzel szimbolizálva az egymástól való távolságot, amelyet sajnos most minden embernek be kellene tartania annak érdekében, hogy ne terjedjen tovább a koronavírus. A brazil McDonald's néhány nappal ezelőtt saját arany M-betűjét választotta szét hasonló célból, a jelképes gesztus azonban nem nyerte el mindenki tetszését.

Az amerikai elnökjelölt-aspiráns, Bernie Sanders a Twitteren kritizálta a Meki lépését azzal, hogy inkább élhetőbb béreket és fizetett betegszabadságot kéne biztosítani a dolgozóknak, ezután pedig mások is hangot adtak véleményüknek. Egyesek szerint nagyon szomorú, hogy egy világjárvány idején így próbálnak meg direkt feltűnést kelteni a nagy cégek (sok más márka, köztük például a Coca-Cola vagy a Chiquita hasonlóan hívta fel a figyelmet a társadalmi távolságtartás és az otthonmaradás fontosságára).

A Brazil McDonald's közösségi oldalairól azóta eltűnt a kettéválasztott arany betű, az Ad Age pedig hiába próbálta kideríteni a kampányt készítő ügynökségnél, miért vonták vissza reklámjukat, eddig nem érkezett válasz a kérdésre.

Ti mit gondoltok a kampányról? Valóban csak egy ügyes (vagy inkább ügyetlen) reklámfogás lenne, vagy az emberek értik félre a nagy cégek esetlegesen jó szándékát?

{SZAVAZAS}

Ezeket olvastad már?

via Ad Age

Ajánlott videó

Hirdetés

Támogatott tartalom

Így lesz tökéletes a karácsonyi asztal: az Auchan friss halai...

A karácsonyi készülődés egyik legkedveltebb pillanata a halételek kiválasztása, hiszen a friss hal az ünnepi menü egyik meghatározó eleme. Az Auchan idén is széles és változatos halválasztékkal készül: a kínálatban 11-féle édesvízi és 13-féle tengeri halfaj szerepel, 16 áruházban élőhalvásárral várják a vásárlókat – élő halat kizárólag kábítva árusítanak, míg a többi üzletben friss, csomagolt termékekből lehet válogatni.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Legújabb receptek

Klasszikus orosz blini

A blini nem egyszerű palacsinta: kelt tésztájának és a hajdinalisztnek köszönhetően karakteres, mégis könnyű fogás. Ünnepi reggelinek, vendégvárónak vagy akár elegáns előételnek ...

Cantuccini hagyományosan

Az egyik legtradicionálisabb olasz kekszféle a cantuccini, ez a kétszersült sütemény, ami sokáig eláll és desszertborba vagy forró kakaóba/kávéba mártogatva esik a legjobban. Mint a ...

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Klasszikus hagyományos bejgli

Ez egy mennyei bejgli, egy igazi hungarikum! Karácsonykor nem hiányozhat az ünnepi asztalról! Hosszú - már évtizedekben mérhető - idő óta így készítem....mi nem szeretjük a hatalmas, ...