Csomagot adtál fel, vagy vársz, és tudni szeretnéd, épp merre jár? Könnyen megtudhatod, mindössze a csomag azonosítószámát (az első 13 karaktert) kell ismerned hozzá, és a Magyar Posta weboldalán az ingyenes online nyomkövetéssel vagy a mobilapplikációjuk segítségével egyszerűen utánanézhetsz. Így belföldi csomag esetén pontosan láthatod a küldeményhez kapcsolódó feldolgozási, szállítási eseményeket, például azt is, ha megtörtént a kézbesítés - függetlenül annak helyétől (MOL és Coop PostaPont, posták, Csomagautomaták).
KÜLFÖLD
Ha külföldről rendeltél, akkor csomagod legtöbbször csak az országba való beérkezés után tudod lekövetni, addig ugyanis nem jelenik meg információ a rendszerben.
Ha tehát képben akarsz lenni csomagod hollétével kapcsolatban, kérd nyomkövetéssel a szállítást!
Ezeknél a szolgáltatásoknál mind igénybe veheted: MPL Üzleti csomag, MPL Netcsomag, Belföldi EMS gyorsposta, Európa+ csomag, MPL Europe Standard, és Nemzetközi EMS gyorsposta.
Tudtad?
Belföldi webshopból rendelsz csomagot karácsonyra? Az MPL az ünnepi szezonra a meglévő 3000 fix csomagpont mellett 13 extra átvételi lehetőséggel is készül. A részletekért kattints ide!
Némileg nehezíti a helyzetet, hogy a külföldi weboldalakon rendelt küldemények azonosítója sok esetben nem szabvány postai azonosító, ezért nem jelenik meg a nyomkövetésben. Szintén nem árt tudni, hogy az olyan nem regisztrált küldeményekről, amelyeknek nincs postai azonosítószáma, nem készül nyilvántartás. Ezért ha késik, vagy elveszik, ez esetben sajnos nem lehet megállapítani, hogy mi volt az oka. Ezért is érdemes élni a nyomkövetéses szállítás lehetőségével, hogy tervezhetőbb legyen a küldemény érkezése!