Egészséges nassolnivalók, melyeket este is ehetsz

Tévhit azt gondolni, hogy az esti nassolás egyenes út az elhízáshoz – nem kell ugyanis mást tennünk, mint okosan választani.

Sokan azt gondolják, hogy a fogyókúrákba, de akár az egészséges táplálkozásba sem fér bele, hogy este együnk. Ez egyes esetekben igaz is – például ha valamilyen időszakos böjtöt követünk, és az időablakunkon kívül esnek az esti órák – , de sok diéta igenis megengedi az egészséges nassolnivalókat, akár estére is. Sőt: a lefekvés előtti snackek elfogyasztásának még egészségügyi előnyei is lehetnek. A fehérjék elalvás előtti fogyasztása például elősegítheti az izomépítést alvás közben, az alacsony GI-vel rendelkező szénhidrátok pedig szabályozhatják a reggeli vércukorszintet.

Nézzük, milyen falatok után nyúlhatunk, ha odafigyelünk a táplálkozásunkra, de az esti órákban mégis ránk tör a nassolhatnék!

Forrásunk volt.


Még több egészségcikk:

Címlapról ajánljuk

7 imádnivaló teraszos hely Budapesten, ahol jót is ehetünk

Egyre inkább kikívánkozunk a négy fal közül. Ha szeretnétek a szabad ég – vagy épp egy napernyő – alatt lazulni, annyi sok jó lehetőség van a fővárosban! Ajánlunk helyet a pesti flaszteren, a budai és a pesti Duna-parton is, hiszen a terasz is sokféle lehet a csupazöld kerthelyiségtől a belvárosi kiülős helyekig. Teraszra fel!

Nosalty

További cikkek

Így készítsd el otthon a kínai kifőzdék gyöngyszemét, a gong...

Szégyen, nem szégyen, időnként mindannyian betérünk egy-egy ázsiai büfébe, hogy gyors komfortkaja gyanánt vegyünk egy kis adag csirkét rizzsel. Persze mindenkinek más a kedvence: ki a szezámos csirke, ki az édes-savanyú rajongója, vannak tofu- és bambuszrügyfanok, és ott vannak az olyan mindig megbízhatóan egyforma fogások, mint a mogyorós csirke, azaz a gong bao. Na, most azt mutatjuk meg, hogyan készíthetitek el házilag, autentikus módon!