Palacsinta 3 összetevőből, egészségesen

Ha nem bírsz lemondani a palacsintáról, de aggódsz az alakodért, az egészségedért, ennek örülni fogsz!

3 összetevős egészséges(ebb) palacsinta

Hozzávalók:

1 banán

1 tojás

1 ek mandulavaj

Így készül a kókuszvaj - olcsó, könnyű!

Kókuszvaj házilag egy összetevőből

+ kókuszolaj - vagy bármilyen növényi olaj - a sütéshez

Elkészítés:

Villával nyomkodjuk szét a banánt, keverjük bele a tojást és a mandulavajat. A masszából tegyünk keveset egy teflonserpenyőbe, és süssük mindkét oldalát aranybarnára.

(cikkforrás: purewow)

Hozzászólások (1)

Törölt felhasználó

Az itt hivatkozott kókuszvaj sütésre nem alkalmas, legalábbis a receptje szerint. Kifejezetten csak krémesítésre használható, mert megég.

Törölt felhasználó

A receptben mandulavaj szerepel. Két helyen is okoskodsz ezzel kapcsolatban, pedig csak olvasni kéne megtanulni :))

Címlapról ajánljuk

7 retró éttermi jelenség, amitől a Kádár-kor nosztalgiája tör elő...

Mint tudjuk, előre megyünk, nem hátra, de a négy fal között azért mindannyian csináljuk. Egy kis elrévedés a múltba, akár a saját, élő élményünk volt, akár családi fotókról, filmekből ismerjük. Az idén bemutatott HBO-sorozattal, a pillanatok alatt kultikussá lett Besúgóval csak újabb jegyet váltottunk a nosztalgiavonatra, amivel mi most a vendéglátás retró világába robogunk. Ha vissza nem is vágyjuk, no ki melyik elemét szerette a szocialista éra éttermi élményeinek?

Nosalty