Palacsinta 3 összetevőből, egészségesen

Ha nem bírsz lemondani a palacsintáról, de aggódsz az alakodért, az egészségedért, ennek örülni fogsz!

3 összetevős egészséges(ebb) palacsinta

Hozzávalók:

1 banán

1 tojás

1 ek mandulavaj

Így készül a kókuszvaj - olcsó, könnyű!

Kókuszvaj házilag egy összetevőből

+ kókuszolaj - vagy bármilyen növényi olaj - a sütéshez

Elkészítés:

Villával nyomkodjuk szét a banánt, keverjük bele a tojást és a mandulavajat. A masszából tegyünk keveset egy teflonserpenyőbe, és süssük mindkét oldalát aranybarnára.

(cikkforrás: purewow)

Hozzászólások

Törölt felhasználó

Az itt hivatkozott kókuszvaj sütésre nem alkalmas, legalábbis a receptje szerint. Kifejezetten csak krémesítésre használható, mert megég.

Törölt felhasználó

A receptben mandulavaj szerepel. Két helyen is okoskodsz ezzel kapcsolatban, pedig csak olvasni kéne megtanulni :))

Címlapról ajánljuk

További cikkek

5 retro kiegészítő a nagymama konyhájából, ami ma is menő

Emlékszel még arra, milyen volt a nagymama konyhája? Cirádás díszítéssel megfestett tányérok, furcsa mintával hímzett feliratos falvédő, színes szalagfüggöny – a sort pedig még vagy egy tucat régi kiegészítővel tudnánk folytatni. Vajon ezek a dolgok tényleg divatjamúltak már, vagy egy kis kreativitással akár még egy mai, modern konyhát is fel tudnak dobni?