Nem biztat többé ujjszopogatásra a KFC, és ennek is a covid az oka

Ügyes trükkel alkalmazkodtak a KFC marketingesei a járvány szigorú előírásaihoz: elhomályosították ujjszopogatásra biztató reklámszlogenjüket.

64 éves múltra tekinthet vissza a KFC amerikai gyorsétteremlánc híres reklámszövege, az "It's Finger Lickin' Good"(nyers fordításban: "Ez olyan jó, hogy mind a tíz ujjad megnyalod utána"). A koronajárvány miatt ugyanis természetessé (és elvárttá) vált a maszkban járkálás illetve az arcunkhoz való nyúlkálás elkerülése, így hát egy szaftos-ropogós csirkecomb leszopogatása és ujjaink szájba dugása sem annyira ajánlott cselekedet - higiéniai szempontokból, természetesen.

A marketingesek azonban elég szemfülesek voltak ahhoz, hogy az ősrégi és bevált szlogent ne egy az egyben töröljék, hanem csak "blörözzék", azaz elhomályosítsák, ami a titokzatosság látszatát keltve sokak szerint még több vevőt fog becsalogatni,hiszen így még izgalmasabb a dolog - írja a hvg. A szigorítás pedig a remények szerint úgysem örökre szól...

NÉZZÉTEK az új reklámot:

A kreativitást mindenképp díjazzuk!

Ezeket láttad?

Ezeket olvastad már?

címlapkép: youtube

Címlapról ajánljuk

További cikkek