A Lidl 2013-ban is szuper márka!

Második alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A független szakemberekből álló bizottság 2013-ban is érdemesnek találta az áruházláncot a védjegyek viselésére.

Az idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands, hatodik alkalommal a Business Superbrands díjakat. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A díj olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Lidl eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Tudtad? A Lidl alapítása az 1930-as évekre nyúlik vissza Németországba. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak. Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, ma már országszerte 158 áruháza, 3 logisztikai központja és mintegy 3500 dolgozója van.

„Folyamatos fejlődéssel, minőséggel, kiváló ár–érték aránnyal igyekszünk vásárlóink kedvében járni, az ő igényeiknek a leginkább megfelelni. Törekszünk termékkínálatunk bővítésére is, melyet egyre több hazai beszállító bevonásával kívánunk megvalósítani” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A Superbrands és Business Superbrands díj másodszori elnyerése azt jelenti számunkra, hogy jó úton járunk” – tette hozzá.

Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem a partnerek, vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják. (x)

Még több magyar termék a Lidlben >>

A Lidlről itt tudhatsz meg többet >>

Legújabb receptek

Vegán cézársaláta

A cézársaláta mindig egy jó megoldás, ha nem tudjuk, mit együnk. Finom, egészséges, és pikk-pakk elkészül. Mi most csavartunk rajta, és az egészet növényi alapokra építettük.

Címlapról ajánljuk

Új trend hódít: egy kanál ebből az élelmiszerből az egészség...

Azt már eddig is tudtuk, hogy az olívaolaj rendkívül egészséges, de az utóbbi időben szinte vallásos megszállottság alakult ki a mediterrán alapanyag körül: új trend terjed, miszerint az egészség érdekében reggel éhgyomorra kell leküldeni egy kanál olívaolajat. Valóban előnyös ez, vagy csak egy újabb látványos, de múló hóbort az egész? Ennek jártunk utána.

Szász Nóri

További cikkek

Top Receptek

Hagyományos édes fánk

Életem első fánkját még lánykoromban készítettem. Kemény lett és száraz. Ezután évek teltek el és eszembe sem jutott, hogy újra nekiálljak. A kisfiam nagy fánkrajongó. Mondjuk is a ...