A Lidl 2013-ban is szuper márka!

Második alkalommal kapott Superbrands és Business Superbrands díjat a Lidl Magyarország. A független szakemberekből álló bizottság 2013-ban is érdemesnek találta az áruházláncot a védjegyek viselésére.

Az idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands, hatodik alkalommal a Business Superbrands díjakat. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.

A díj olyan pozitív visszajelzés, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Lidl eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

Tudtad? A Lidl alapítása az 1930-as évekre nyúlik vissza Németországba. Mára már Európa legnagyobb diszkont élelmiszer-kereskedelmi hálózatát tudhatja magáénak. Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, ma már országszerte 158 áruháza, 3 logisztikai központja és mintegy 3500 dolgozója van.

„Folyamatos fejlődéssel, minőséggel, kiváló ár–érték aránnyal igyekszünk vásárlóink kedvében járni, az ő igényeiknek a leginkább megfelelni. Törekszünk termékkínálatunk bővítésére is, melyet egyre több hazai beszállító bevonásával kívánunk megvalósítani” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A Superbrands és Business Superbrands díj másodszori elnyerése azt jelenti számunkra, hogy jó úton járunk” – tette hozzá.

Az elismerés pozitív visszaigazolás nemcsak a Lidl Magyarország, hanem a partnerek, vásárlók számára is, amely garanciát nyújt arra, hogy egy megbízható élelmiszerlánc minőségi termékeit és szolgáltatásait választják. (x)

Még több magyar termék a Lidlben >>

A Lidlről itt tudhatsz meg többet >>

Hirdetés

Támogatott tartalom

Iránytű a szakmaválasztásban a XVII. Szakma Sztár Fesztivál idén áprilisban

Közel hatvan szakmában kétszáz diák méri össze tudását a XVII. Szakma Sztár Fesztiválon április 24-26. között Budapesten, a további programok között pedig kiemelt figyelmet kap az interaktivitás és a testközelből megtapasztalható élmények. A Szakma Sztár Fesztivál egyaránt segíti a fiatalokat és a szülőket megismertetni a szakmákkal, és eligazodni az általuk nyújtott több száz lehetőség között. A jelige: „Szakmát a kézbe!”

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek