Kiakadtak a vásárlók a "drága" műanyag szatyor miatt

A boltlánc azt szeretné elérni az áremeléssel, hogy a műanyag szatyrok helyett a vásárlók inkább a papírtáskát válasszák.

Míg a világ számos országában fizetőssé teszik vagy betiltják a műanyag zacskókat és szatyrokat, addig Nagy-Britanniában épp azon akadékoskodnak a Morrisons vásárlói, hogy az üzletlánc már megint megemelte az egyszer használatos szatyrok árát. Számtalanszor írtunk már arról, mi a baj a nejlonzacskókkal, és valószínűleg a briteket is próbálják jó útra terelni, de néhány embert úgy tűnik nagyon nehéz meggyőzni az egyszer használatos műanyag környezetre káros hatásairól.

A Morrisons azt szeretné elérni, hogy a műanyag szatyrok helyett a vásárlók inkább a papírtáskát válasszák, ami fenntartható erdőgazdaságból származó fából készül. A drasztikus betiltás helyett azonban folyamatosan emelték a termék árát, év elején 15 pennyre (55 forint), most pedig 30 pennyre (110 forint). Az óriásinak egyáltalán nem mondható drágulás miatt kiakadt néhány vásárló.

"Épp most költöttem 30 pennyt bevásárlótáskára a Morrisonsban, dühös vagyok" - írta egy nő a Twitteren. Egy másik vásárló szerint, ha a boltlánc így emeli a műanyag szatyor árát, akkor hamarosan a bevásárlókocsikért is bérleti díjat fog kérni.

Néhány negatív visszajelzés ellenére, a vásárlók többsége örömmel fogadja a Morrisons áremelését, sőt, még ennél többet várna környezetvédelem terén a boltlánctól, amely nemrégiben a kígyóuborkák felesleges műanyagcsomagolásától is megszabadult.

{SZAVAZAS}

Ezeket olvastad már?

via Mirror

Címlapról ajánljuk

További cikkek