Figyelem, figyelem! Új íze lesz a kólának

Az üzletek polcain, éttermekben és bárokban is egyre többen találkozhatnak mostantól az „új íz” feliratú cukormentes Coca-Cola verzióval. De mitől új az íz?

Több mint 10 év után változik a Coca-Cola zero íze. A vállalat kutatói az eredeti bevezetés óta folyamatosan dolgoztak azon, hogy a már korábban is használt összetevők arányainak módosításával még közelebb hozzák a cukormentes verziót az eredeti Coca-Cola ízéhez.

Az év elején bejelentett „Egy márka” stratégia részeként ez a második jelentős lépés annak érdekében, hogy a lehető legtöbb fogyasztót győzzék meg a cukormentes termékek kipróbálásáról.

„Az összetevők listája, így a címkén feltüntetett összetétel is változatlan maradt az új zero verziónál, a továbbfejlesztett recepttel és íz-keverékkel mégis sikerült közelebb kerülni az eredeti Coca-Cola ízéhez. A nemzetközi fogyasztói tesztek rendkívül jó eredményeket hoztak, így bízunk benne, hogy Magyarországon is egyre többen próbálják majd ki a cukormentes verziót azok közül, akik az eredeti Coca-Cola íz szerelmesei” – mondta a váltással kapcsolatban Méhler Krisztina, a Coca-Cola senior brand managere.

A 2017 elején bejelentett „Egy márka” stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola tavaszi kampányában például Mihalik Enikő szupermodell és a 2016-os „A Dal” nyertese, Freddie is a cukormentes zeróval jelenik majd meg.

Ezeket olvastad már?

(Nosalty/mfor.hu)

Hirdetés

Támogatott tartalom

Társasházi pályázat három egyszerű lépésben

Május 31-ig küldhetitek el ötleteiteket az OTP Bank Társasházi Pályázatára. A határidő közeleg, de megéri sietni, hiszen 15 társasházi közösség nyerhet összesen 30 millió forint vissza nem térítendő támogatást.

Címlapról ajánljuk

Indul a projekt, ami segít jobban átlátni a boltok „fenntartható”...

Ugyan mindannyian törekszünk arra, hogy vásárlásaink során a fenntarthatóbb és egészségesebb termékeket emeljük le a polcról, ez a döntés sajnos nem mindig ilyen egyszerű vagy egyértelmű. Ezen a helyzeten próbál majd javítani a Consumers' Understanding of Eating Sustainably nevet viselő európai uniós projekt, amelyben a Tudatos Vásárlók Egyesülete is résztvesz.

Nosalty

További cikkek