Oprah berobbant az élelmiszeriparba, csak sajnos nem úgy, ahogy szeretnénk

A talkshow-k koronázatlan királynője ismét kihasználja népszerűségét, és az ételek piacára fordult. Sajnos az irány egyelőre nem túl jó.

Csomagolt készételekhez adta a nevét Oprah Winfrey, az Egyesült Államok Erdélyi Mónikája. A talkshow-k koronázatlan királynője úgy döntött, hogy az élelmiszeriparban próbál szerencsét. Oprah a Kraft Heinz cégcsoporttal fogott össze, és piacra dobták az Oprah O, That's Good!(Ó, ez jó!) márkanév alatt futó leveseket, készételeket. Bár az ételeknek inkább járna az "Ó, ezek rosszak" címke, mivel egészségesnek aligha nevezhetőek ezek a műanyag, csomagolt fogások.

Forrás: Foodbeast

A készételek között van krumplipüré fokhagyma és karfiol ízesítésben, parmezános és három sajtos tészta, illetve brokkolis cheddar sajt- és bazsalikomos paradicsomleves. Az eladott termékekből származó bevétel 10 százalékát az éhezőket segítő szervezeteknek adják.

Forrás: Foodbeast

A termékeket októbertől árusítják majd az Egyesült Államokban. Isten óvja az amerikai fogyasztókat tőle!

...ezeket láttad már?

Ezeket olvastad már?

via Foodbeast.

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek