Vádligörcs ellen magnézium!

Gyakran görcsöl a lábad? Fáj a fejed? Van rá megoldás - turbózd fel egy kicsit a magnéziumbeviteled!

A magnézium, hasonlóan a többi ásványi anyaghoz, nélkülözhetetlen a szervezetünk számára. Szerepet játszik:

  • a szervezet anyagcseréjében,

  • izmaink összehúzódásában,

  • a csontok fejlődésében,

  • a fehérje- és DNS-szintézisben,

  • az enzimaktiválásban.

Napi ajánlott mennyisége gyermekeknek 80–240 mg, felnőtteknek 350–375 mg, várandós, szoptató édesanyáknak 350–400 mg*.

Elsődleges forrásai a teljes kiőrlésű gabonák és az azokból készült termékek (például lisztek, korpa, pelyhek, kenyérfélék), egyes zöldségek (spenót, sóska, cékla), a banán, a hüvelyesek (szárazbab, szójabab, lencse), a dió, a mandula, az olajos magvak (tökmag, napraforgómag), a mák. Ezeket rendszeresen fogyasztva és a kiegyensúlyozott étrendbe illesztve a magnéziumhiányból adódó állapotok, tünetek elkerülhetőek.

Címlapról ajánljuk

Tejfölös csirkereceptek

Csirkemell vagy csirkecomb egy-egy finom egytálételben, ráadásul tejföllel gazdagon elegyítve? Ugye hogy máris vágytok egy isteni, tejfölös csirkereceptre?

Nosalty

További cikkek

Ha ilyen tésztát vettél, ne edd meg, azonnal vidd vissza

A Nébih (Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal) arra kéri a vásárlókat, hogy az alábbi azonosítóadatokkal megegyező tortellinit ne fogyasszák el! Az érintett termék bármelyik Spar üzletbe visszavihető, a termék teljes vételárát visszafizetik.