Nálunk kiverné a biztosítékot, máshol százezrek osztják meg ezt a kávéreklámot

Ha a Coca-Cola pride reklámjánál kiakadtál azon, hogy meleg férfiak és nők szeretik egymást a plakátokon, akkor inkább még most zárd be ezt a cikket. 

Magyarországon ma annak is politikai jelentősége van, ki kihez vonzódik vagy kit szeret – politikusok és aktivisták tucatja akad ki ugyanis azon, ha egy ismert márka heteroszexuális párok helyett meleg férfiakkal vagy nőkkel reklámozza magát.

A hőbörgők most megint az asztalra csaphatnak, ha akarnak, ugyanis a napokban a Douwe Egberts jelentetett meg egy olyan reklámot, amelynek főszereplője két fiatal SZERELMES LÁNY.

NÉZZÉTEK:

A belga reklámban eleinte csak annyit látunk, hogy két fiatal a kanapén csókolózik, akik rögtön szétrebbennek, mikor egyikőjük apja hazaér. A kedves és elfogadó apuka viszont ahelyett, hogy balhét rendezne, a helyzetet jól kezelve közös kávéra invitálja őket, és akkor sem lepődik meg, mikor lánya választottja leveszi kapucniját, és kiderül, hogy szintén egy lányról van szó.

Persze lehet azt mondani, hogy ez csak egy világhírű márka ügyes marketingfogása, de ha egy kicsit elgondolkodunk azon, mit is látunk a reklámban, megtaláljuk azt az üzenetet, ami – marketing ide vagy oda – kétségtelenül tanító és fejlesztő jellegű: mégpedig azt, hogy egy jól működő családban természetes, hogy elfogadjuk a másikat úgy, ahogy van, beszélgetünk, és nem hagyjuk, hogy a számára legközelebb álló emberek előtt bujkálnia kelljen.

A tavalyi Coca-Cola Pride kampány kapcsán nagyon kíváncsiak vagyunk arra, van-e olyan márka, amely idén be mer vállalni egy ehhez hasonló kampányt. Mi őszintén reméljük, hogy lesz ilyen, és 2020-ban jobban viszonyul majd hozzá a köz, mint 2019-ben.

Ezeket olvastad már?

via kreativ.hu, TV Guide

Címlapról ajánljuk

További cikkek