Reprezentatív, országos kutatás készült a hazai McDonald’s-nak köszönhetően arról, mit is gondolnak a magyarok a luxusélelmiszerekről: a válaszadók 80%-a ide sorolta a kaviárt, 76%-a a szarvasgombát. A libamájat 60%-uk említette, mégis ez a fő kedvenc.
Míg a szarvasgombát tartják a legelérhetetlenebbnek, a libamájat kedvelik a fent említett három közül a leginkább - igaz, a válaszadóknak csupán 26%-a szerint megfizethető.
10-ből 4 magyar nem költ olyan élelmiszerre, amit luxusnak tart
A nők szigorúbbak, a férfiak megengedőbbek: a felmérés szerint a nők 46%-a nem költ luxusélelmiszerre, a férfiak 39%-a viszont igen!
A városban élők többet költenek, mint a vidékiek, érdekesség, hogy a városiak közül mégis többen sorolták a luxuscikkek közé a kovászos kenyeret vagy a laskagombát is.
A kacsacomb nagy kedvenc, de a libamáj a legelegánsabb
A válaszadók fele kacsacombot fogyaszt a drágának tartott alapanyagok közül legsűrűbben - évente akár többször is. A kimondottan luxusélelmiszerek közé sorolt termékek között a libamájat említették a legtöbben (24%), szemben a kaviárral (11%) és a szarvasgombával (10%).
„Idén, hosszú idő után ismét visszahoztuk Maestro Goosey Gustav burgerünket. A McDonald’s-ban kapható hazai fejlesztésű Maestro szendvicseinkkel az is célunk, hogy bizonyos időközönként olyan összetevőket is elérhetőbbé tehessünk a szélesebb célközönség számára országszerte, amelyeket nehezen beszerezhetőnek, vagy akár luxusnak tartanak. Ezek közül a mostani kutatásunk eredményei és a saját tapasztalataink szerint is a libamáj az egyik abszolút közönségkedvenc” – mondta el Égi Zsolt a magyarországi McDonald’s éttermeket üzemeltető Progress Étteremhálózat Kft. Ügyvezető Igazgatója.
Még több friss cikk: