Már egy éve csak magyar hús kapható az ALDI-ban – ez történt azóta

Az ALDI Magyarország üzleteiben egy éve már csak hazai, friss húst találunk. A váltás jó döntésnek bizonyult, ugyanis az üzletlánc által értékesített friss hús mennyisége 10%-nál nagyobb mértékben nőtt: több mint 11000 tonnát vesznek meg a vásárlók. Ez pedig másoknak is jó hír: például a magyar állattartóknak és húsfeldolgozóknak is.

Az ALDI 2021 novemberében hozta meg azt a döntést, hogy állandó kínálatába kizárólag magyar beszállítóktól vásárol friss húst, akik csak hazai tartásból, vágásból és feldolgozásból származó friss hússal látják el az áruházlánc valamennyi üzletét. A vállalat az országos kiskereskedelmi láncok közül elsőként tette meg ezt a hazai agrárium számára stabil belföldi megrendelést és keresletet biztosító intézkedést, amelyet az Agrárminisztérium mellett az agrárszakmai szervezetek és a beszállítók is rendkívül kedvezően fogadtak. A döntés a vásárlók körében is pozitív visszhangra lelt, amit a rendkívül dinamikus forgalombővülés is visszaigazol. Az ALDI által forgalmazott frisshús-mennyiség az elmúlt 12 hónapban több mint egytizedével nőtt, és már meghaladja a 11 000 tonnát. A legnagyobb növekedés a pulykahús értékesítésében mutatkozott: a kategória forgalma közel 40%-kal bővült. A sertéshús értékesített mennyisége mintegy 15%-kal, a csirkehúsé pedig közel 7%-kal nőtt. Ezzel párhuzamosan az áruházlánc több mint 400 tonnával több friss magyar marhahúst forgalmazott.

10% feletti mennyiségi növekedés az ALDI magyar frisshús-értékesítésében

Jó döntésnek bizonyult a váltás

Az ALDI frisshús-kínálatát a legnagyobb hazai beszállítók biztosítják: a csirketermékek a Master Goodtól, a Hungerittől, a Meat-Landtól és a Szögedi Csirkétől, a pulykahús a Gallicooptól, a sertés friss húsok pedig a Kométától, a Cervustól és az MCS-től érkeznek a vállalathoz.

Egyértelműen jó döntésnek bizonyult az intézkedésünk, amelynek értelmében kizárólag 100%-ban magyar friss húst kínálunk üzleteinkben.

„Az agrárium felé stabil belföldi felvevőpiacot biztosítunk, vásárlóinknak pedig garantáljuk a frissességet és a kiváló minőséget, hiszen minden áruházunkba minden reggel friss és kizárólag hazai húsok érkeznek. Elhatározásunkhoz akkor is tartottuk magunkat, amikor külföldről alacsonyabb áron tudtunk volna beszerezni friss húsokat” – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója.

Feldolgozott hústermékből is nagyobb a választék

Nem csupán a friss, hanem a feldolgozott hústermékek is bővülést értek el az elmúlt egy évben. A vállalat kínálatában közel egytizedével több felvágott, májas és bacon kapható, de a kolbászok és szalámiféleségek száma is nőtt. Az ALDI bővítette a jellemzően hazai alapanyagból, kizárólag magyar feldolgozóknál készülő Kokárdás saját márkás termékek körét, így már nem csupán a tejtermékek, hanem a feldolgozott húskészítmények esetében is a kiváló minőségű belépő árkategóriás termékeket kínál a márka égisze alatt.

Az ALDI a hazai beszállító partnerek iránti elköteleződésével folyamatosan támogatja a magyar agráriumot, mindemellett pedig nagyszabású marketingaktivitást is folytat a hazai termékek népszerűsítésére. A „Hazait szeretettel” logó alatt futó kampányok felhívják a figyelmet a magyar termékek választásának előnyeire. A vállalat 2022. november elején átfogó, televíziós, rádiós, köztéri és online hirdetésekkel és aktivitásokkal ismét a magyar termékek választására és vásárlására ösztönzi a fogyasztókat, aminek keretében a Hazait szeretettel logóval ellátott árucikkeket vagy a Kokárdás márka termékeit választók nyereményjátékon is részt vehetnek.

Címlapról ajánljuk

További cikkek

5 konyhai eszköz, melyet évente kell cserélned

A konyhai eszközöket nemcsak akkor kell cserélni, ha már ténylegesen elhasználódtak. Mivel rengeteg baktérium kerülhet rájuk, már az alapos tisztítás sem mindig segít rajtuk, ezért érdemes őket évente cserélni, mert az egészséged bánhatja. Mutatjuk, melyek ezek az eszközök!