Milliókat ríkatott meg ez a karácsonyi reklám... és te se leszel kivétel!

Nem véletlenül hat így az emberekre ez a 2,5 perces reklám, ugyanis megmutatja, mennyi mindenre képes egy nagyszülő az unokájáért. Még akkor is, ha közben mindenki bolondnak tartja.

Amikor bekerült ez a reklám a szerkesztőségi csoportba, biztos voltam benne, hogy egy újabb elcsépelt karácsonyi kisfilmet fogok látni, amit kötelező jelleggel mindenki megkönnyez majd, de aztán valamiért mégis rákattintottam. És azt mondom, nagyon megérte!

Valószínűleg másoknak is nagyon bejött a holland gyógyszergyártó cég, a DocMorris reklámja, ugyanis 2 hét alatt kb. 10 milliós nézettséget hozott a több Youtube-os feltöltésnek köszönhetően. Ez a szám pedig azóta is tovább növekszik, ugyanis az emberek sorra osztják meg a felvételt.

De mi történik a videóban?

A rövidfilmben egy magányos, idős embert látunk, aki egy nap előszedi a fészerben porosodó súlyzóját, és edzeni kezd. Eleinte azt hinné az ember, hogy a bácsinak kapuzárási pánikja van, és az új, fiatalabb „nagymamáért” kezd bele a sportba. Valószínűleg a szomszédok is ezt gondolják, ugyanis megszólják őt, sőt, a lányát is felhívják, aki szintén nem érti, mit csinál az apja. Aztán eljön a karácsony este, és minden világossá válik. Nem is szaporítanánk tovább a szót, mutatjuk a kisfilmet:

Ha tetszett ez a cikk, nézd meg a legújabb videóinkat is, a legfrissebb tartalmainkért pedig lájkolj minket a Facebookon, és kövess az Instagramon vagy a YouTube-on!

Ezeket olvastad már?

Forrásunk volt.

Címlapról ajánljuk

További cikkek