A sörfogyasztás nem mennyiség, hanem minőség kérdése - hirdeti kampányában az újhullámos craft minőségű sör, a hübris.
Az idén piacra lépett márka ősszel nagyobb fokozatra kapcsolt: letisztult forma, pikírt videók, shortlistre került csomagolástervek mellett országos elérhetőséget is szerzett, hiszen már az Interspar hipermarketben is elérhetők sürei (sic!).
“A minőségi sörfogyasztást és a jó söröket szeretnénk a maguk egyszerűségében tartani. Minden bizonnyal van helyük a piacon a legkülönfélébb ízesítésű és gazdag vizuális világgal rendelkező sörkölteményeknek is, és eszünk ágában sincs kritizálni őket. Mi pusztán sokkal letisztultabban gondolkodunk a sörről és annak ivásáról.” - mondta el Csernenszky Áron marketingkommunikációs vezető.
Na, de mire is tanít minket a hübris?
A kampány
Az ország első minimalista sör gyártója nem kisebb célt tűzött zászlajára: demokratizálni szeretné a craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé szeretnék tenni a minőségi sörfogyasztást. Ennek egyik meghatározó momentuma, hogy szeptembertől már nemcsak a főváros meghatározó pontjain, hanem a vidéki nagyvárosokban is polcokra kerültek a színes címkés italok. Az új értékesítési lehetőségek pedig új, eladásösztönző kampányt is követeltek: erős online kampány és kellő öniróniával fűszerezett videósorozat népszerűsíti az újragondolt sörözést. A kampány offline lábaként edukatív célú és új dolgok kipróbálására sarkalló partneri kapcsolatok kialakítása is a projekt része, így több nyelv- és főzőiskolában is megtanulhatjuk a hübris új nyelvét.
“Nagyon szeretnénk, hogy craft sört inni ne legyen sikk vagy kiváltság, és minél több ’laikus’ fogyasztó hűtőjébe eljusson pár üveg minőségi ital. A sörök világa és a hozzá tartozó szubkultúra sem nem bonyolult sem nem belterjes, talán csak kívülről tűnik először annak - de mindenkit szeretettel vár. A megismerkedés talán picit olyan, mint az első órák a (nyelv)iskolában: kezdetben csak nézel bambán és elraktározod a sok impulzust, tanulsz. Aztán pár alkalom elteltével azon kapod magad, hogy folyékonyan beszélsz (a sör nyelvén) és élvezed azt, hogy elsajátítottál valami újat. A Hübris Language School ajtaja mindenki számára nyitva áll…” - tette hozzá Ónodi Szabó Mátyás ötletgazda, kreatív vezető.
A hübris márkakommunikációja új szintre lépett a nyári időszakot követően.
A bevezető szakasz második felében szeretnék az early adapterek pozitív visszhangja után a szélesebb célcsoporttal is megismertetni az új szortimentet.
Ehhez pedig egy olyan üzenetrendszert és online kampányt rendeltek, ami hűen tükrözi a színes, mégis minimalista termékmegjelenést.
“Erről árulkodik a márka szlogenje is - Kézműves sör mínusz kézműves - amely szakít a manapság kötelező “kézműves” előtagra rakódott üres közhelyekkel, mégis megtartja annak minőségre utaló jelentéstartalmát” - így László Ádám, ügyvezető.
A sallangmentesség a márka arculatában fontos szerepet játszott. Aki megkóstolná, hogy milyen az üpa, a büza vagy a sür fantázianévre keresztelt főzet, ne a már-már megszokottan túlrajzolt kézműves sör címkéket keresse a polcokon: a letisztult design és modern színvilág hübris üvegeken is az egyszerűséget hirdeti.
A hübris az ország első minimalista söre. Egy székesfehérvári főzőházban indult útjára a márka, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető.
A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás az uniós támogatásnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már hat különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon.
Ez a tortácska csak akkor lesz gluténmentes, ha olyan zabpelyhet (vagy zabpehelylisztet) használunk, melynek csomagolásán fel van tüntetve, hogy "gluténmentes".
Probléma akadt a Penny saját márkás sörének visszaváltásával, ugyanis az Adelskronen sörös dobozokat nem fogadták be az automaták. Úgy látszik, a kialakult helyzetet végül sikerült orvosolni.
Nagy mennyiségű, magzatfejlődést is károsító örök vegyi anyagot találtak egy 16 európai országra kiterjedő vizsgálatban. A búzaalapú termékek a legszennyezettebbek.
A kutatások azt sugallják: az emberi test hőtermelése és szabályozása az ipari forradalom óta elmozdult. Az, hogy ma jobban élünk, tisztább környezetben, kevesebb fertőzéssel és kényelmesebb körülmények között, befolyásolja a testhőnket is.
A mikulásvirág szép, ünnepi atmoszférát varázsol, de nem biztos, hogy hosszú távon át kitartó, boldog szobanövény lesz belőle. Ha tartós, lakásbarát és viszonylag könnyen gondozható növényt szeretnél, érdemes egy másik fajtát választani.
Ez a tészta többszöri kísérletezés végeredménye, ez a legtökéletesebb. Évek óta ezekkel az arányokkal dolgozom. Egy nagyon jól dolgozható, rugalmas tésztát kapunk, nem ragad, nem ...
Sokan előnyben részesítik a sós rágcsálnivalókat. Én is így vagyok ezzel, mindig a sósat részesítem előnyben. Noha azért eszem édességet is!! Ez a fajta tészta egy dobozba téve, ...