Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Ismerős ez a férfi? Ő a KFC sármos alapítója, kinek mosolya mögött sötét, és ijesztő titkok rejlenek

A KFC étterem időről időre híres angol és amerikai színészeket kér fel reklámjaiba, ezúttal viszont egy titokzatos, eddig ismeretlen férfira esett a választás. 
A csirkés gyorsétteremlánc az elmúlt években olyan híres férfiakat kért fel az alapító,  Colonel Harland Sanders megformálására, mint Billy Zane (a Titanic rosszfiúja), Rob Lowe (A kívülállók) vagy Ray Liotta (Nagymenők), most viszont egy olyan férfit választottak a márka arcának, akiről eddig garantáltan nem hallott még senki.
 
A képen látható férfi nem más, mint Colonel, aki a KFC új, eddig ismeretlen influencereként hódítja meg a világot. 
 
 
Nézzük csak meg jobban ezt a sármos arcot! Bár elsőre biztosan mindenkinek feltűnik, hogy az ősz haj és szakáll nélkül Colonel nem lehet több, mint 30 éves, nem a festett haj az egyetlen furcsaság: 

Ez a férfi egy az egyben egy nem létező, virtuális személy, akit a KFC kizárólag azért generált, hogy a tökéletes férfi formájában emberek százezreire legyen hatással, és reklámozza a már méltán világhírű étteremláncot.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Colonel Harland Sanders (@kfc) által megosztott bejegyzés,

 
„Tökéletes” férfihez tökéletes nő jár, Colonel a tengerparti luxusnyaralások mellett szívesen lovagol, edz és megbeszélésekre jár, de persze legszívesebben a konyhában tevékenykedve készíti el titkos receptjét
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Colonel Harland Sanders (@kfc) által megosztott bejegyzés,

 
,,Fontos, hogy soha ne téveszd szem elől azokat a dolgokat, amik azzá az emberré tesznek, aki vagy„ – írja Colonel instagramján. ,,Nekem ez azt jelenti, hogy a konyhában állva elkészítem a tökéletes rántott csirkét. Emiatt vagyok az, aki, és soha nem szeretném elveszíteni azt a fiatal és éhes Colonelt, aki minden idejét a konyhában töltötte, hogy tökéletesítse a rántott húst.” 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Colonel Harland Sanders (@kfc) által megosztott bejegyzés,

Mielőtt még bárki azt hinné, hogy a világhírű gyorsétteremlánc megőrült, valójában a KFC arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy nem kell mindent elhinni, amit az interneten látunk. Jó példa erre egy pár hónapja történt eset, mely szerint valaki egy olyan hamis instagramot csinált, amit hamis, de nagyon gusztusos éttermi fotókkal tűzdelt tele, ezzel pedig több ezer naiv követőt gyűjtött be magának. Colonel és a KFC példája valójában görbe tükröt mutat az influenszereknek és azoknak, akik mindent elhisznek, ami online történik.
 

EZ IS ÉRDEKELHET:

 
Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!