Királyi ketchup árusításába kezd II. Erzsébet királynő

A királynő saját márkás ketchupja és barnamártása királyi áron lesz kapható.

Kevés ember van, aki 95 évesen rászánná magát egy saját márka népszerűsítésére, II. Erzsébet királynőnek azonban valószínűleg nem kell majd sokat költenie a marketingre ahhoz, hogy eladja újonnan megjelenő királyi ketchupját és barnamártását.

Az elmúlt években II. Erzsébet királynő és a királyi család több bort és kétféle gint is kiadott – az egyik a Buckingham-palotához, a másik a Sandringham-házhoz kötődik.

Az új szósz reggelire és vacsorára is prímán fogyasztható lesz (kép: Anwar Hussein/Getty Images)

Utóbbi lesz felelős a két újonnan megjelenő szósz legyártásáért is, az ételízesítőket ugyanis a Sandringham-házhoz tartozó üzemben állítják majd elő. A paradicsomszószként és ketchupként egyaránt megnevezett termék a forgalmazó szerint ideális reggelire vagy a nap bármely szakában, az összetevők között pedig a datolya és az almalé is meg van nevezve felhasznált alapanyagként, míg a barnamártás egyik fő alkotóeleme nem más, mint az ecet.

A paradicsomszósz a jelek szerint „ideális reggelire vagy a nap bármely szakában", és míg a ketchup alkotóelemei között a datolya és az almalé is szerepelnek, addig a barna mártás egyik fő összetevője nem más lesz, mint az ecet.

Mélyen a zsebébe kell nyúlnia annak, aki a királynő szószából akar jóllakni, egy 295 grammos kiszerelésű ketchup ugyanis 6,99 fontba, átszámítva 3000 forintba fog kerülni. Arról egyelőre nincs hír, mikor kerül a boltokba a különleges áru, de egyes előrejelzések szerint húsvétkor már biztosan hozzájuthatnak az angolok a királyi mannához.

II. Erzsébet - 70 éve a trónon címmel jelent meg a Nők Lapja legújabb bookazine kiadványa a királynő uralkodásának évfordulója alkalmából.

A kiadvány megrendelhető ITT, vagy keresd az újságárusoknál!

Forrásunk volt.

Címlap: Anwar Hussein/Getty Images


Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Címlapról ajánljuk

További cikkek