Ezért van még mindig baj a Tescókban az áruellátással

A boltokban még mindig hiány van néhány termékből, és az online bevásárlásnál sem lehet fagyasztott élelmiszert rendelni.

Továbbra sem állt helyre a Tescók áruellátása. Május végén a 24.hu írta meg, hogy logisztikai átalakítások állnak afélkész és fagyasztott termékek hiánya mögött. Olvasóink szerint a nagyobb hiper- és szupermarketekben nagyjából helyreállt az ellátás, de néhány kisebb egységben még hiány van egyes fagyasztott termékekből.

A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatásán keresztül sem lehet fagyasztott termékeket rendelni, így a kínálat ott is hetek óta hiányos.

Megkérdeztük a Tescót, mi az oka annak, hogy még mindig nem állt helyre az áruellátás a boltokban:

"Sajnos – többek között a fagyasztott zöldségeket érintő széleskörű termékvisszahívásoknak köszönhetően - az intenzív munkánk ellenére az elérhetőség még mindig nem tökéletes"

- írták válaszukban. Arra a kérdésünkre, hogy a boltokban tapasztalható áruhiány összefügg-e az Online Áruházban tapasztalt korlátozásokkal, egyértelműen igennel válaszoltak: "Az elérhetőségi problémák miatt nagyon sok helyettesítő termékkel tudnánk csak kiszolgálni a vásárlóinkat".

Hozzátették, hogyfolyamatosan dolgoznak azon, hogy az áruházak (mérettől függetlenül) félkész és fagyasztott termékek logisztikáját és elérhetőségét megoldják és újra a korábban megszokott készlettel tudják fogadni a vásárlókat.Az okozott kellemetlenségért elnézést kérnek a vásárlóiktól, és bíznak benne, hogy hamarosan a megszokott, magas minőségű szolgáltatással és teljes körű elérhetőséggel tudják kiszolgálni vásárlóikat Online és az áruházakban is.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk