Így áldozza be nyereségét az Aldi a válsággal küzdő vevőkért

Saját nyereségével szemben a válság nehézségeivel küzdő vevőket tartja szem előtt a brit Aldi, döntése pedig, úgy tűnik, mindenkinek kedvez.

Az alacsonyabb árakat tartja fontosabbnak a rövid távú nyereséggel szemben a brit Aldi, hogy így segítsen a megélhetési gondokkal küzdő vevőkön a válságban.

A döntés meghozta gyümölcsét: a brit Aldi az elmúlt 12 hétben 1,5 millió plusz vásárlót vonzott be, a vásárlók tehát a hagyományos, teljes árú szupermarketekből a diszkont élelmiszerboltba váltottak – írja a Napi.hu.

Három hónap alatt másfél millióval(65 százalékkal) emelkedett az Aldi vásárlóinak száma, de ha ez nem lenne elég, piaci részesedése is 9,3 százalékra, 32 éves szigetországbeli történetének eddigi legmagasabb értékére nőtt.

Az Aldi tehát profitált a döntésből: eredményei hatására az Egyesült Királyság negyedik legnagyobb élelmiszerüzletének választották.

A fogyasztók igényeinek preferálása mindig fontosabb lesz számunkra, mint a rövid távú profit.... Mindent megteszünk annak érdekében, hogy fenntartsuk a hagyományos, teljes árú szupermarketekhez viszonyított kedvezményünket, és a lehető legalacsonyabb szinten tartsuk az élelmiszerárakat

– mondta el az Aldi UK and Ireland vezérigazgatója.

A diszkontlánc tavaly 13,5 százalékpontos, 35,7 millió fontra csökkentett nyereségről számolt be, amelyet többek közt a következőknek tudott be:

  • az árakat csökkentette, illetve nem emelte,
  • a fizetéseket pedig megemelte.

Még több aktuális itt:

Címlapról ajánljuk

További cikkek