Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Vadiúj menükkel jelentkezik a Burger King, melyeknek még az is örülhet, aki éppen szomorú

Vadonatúj menükkel jelentkezik a Burger King Amerikában, az új étlap szerint nem kell mindig boldognak lenned, kérhetsz szomorú vagy akár dühös menüt is. 
A Burger King új menüivel egy nagyon fontos üzenetre szeretné felhívni a figyelmet, ennek részeként most egy olyan menüsorral jelentkezik, amelyből az emberek kedvük szerint válogathatnak (a szó szoros értelmében). 
 
 
A „Real Meals” (vagyis Igazi menü) néven futó kombinációk a fogyasztó éppen aktuális kedve szerint választhatóak, az étterem szerint ugyanis nincs azzal az égvilágon semmi baj, ha valakinek nincs folyton jó kedve. 
 
A jövőben a következő menük lesznek elérhetőek: 
 
  • a Pissed Meal azoknak való, akiket valaki vagy valami nagyon felidegesített a közelmúltban
  • A Blue Meal a szomorúságot tompítja egy kicsit
  • A Salty Meal valószínűleg a paprikásabb hangulatot folytja el majd valamennyire 
  • A YAAAS menü inkább a jó kedvű vásárlók tálcájára lesz való, míg a 
  • DGAF Meal azoknak készül, akik magasról tesznek mindenre és mindenkire. 

Amellett, hogy egy kicsit mindegyik menü vicces és sokatmondó nevekkel van ellátva, egy komoly üzenetet is hordoznak magukban. 

A Real Meals menüket A Mental Health America nevű nonprofit szervezettel karöltve találta ki a Burger King, ezzel felhívva a figyelmet a mentális betegségekre. Csak Amerikában minden negyedik ember küzd valamilyen mentális zavarral, a gyorsétteremlánc és a nonprofit szervezet szerint pedig ez az akció megfelelő lehet arra, hogy az emberek toleránsabban és nyitottabban kezeljék azokat, akiket ezek a betegségek érintenek. 

 
,,Nem mindenki kel fel úgy, hogy boldog. Néha szomorú vagy, vagy meg vagy rémülve, vagy csak szimplán egy csődtömegnek érzed magad. Csak annyit kérek, engedd meg, hogy úgy érezzem magam, ahogy vagyok." - kezdi a kampányhoz készült reklámfilm első szereplője. 
 
,,Azzal, hogy egy világszerte ismert márkát használunk, lehetőség nyílik arra, hogy felhívjuk a figyelmet a mentális betegségek fontosságára, és arra is, hogy teljesen normális állapot az, ha valaki nincsen jól" - nyilatkozta Paul Gionfriddo, a nonprofit szervezet elnöke. 
 
A Burger King kampánya és új menüi egyelőre csak az amerikai éttermekben elérhető, reméljük azonban, hogy egy ilyen kezdeményezés egyszer a mi kis hazánkba is eljut majd. 
Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!