A TESCO 50 új készételt kínál a sietős hétköznapokra

Ízletes készételekkel bővült a TESCO kínálata. Az újdonságok között tradicionális ételek, olasz és nemzetközi fogások és egészséges saláták is találhatók.

Ragaszkodunk a napi háromszori étkezéshez, háromból ketten az áruházak polcait böngészve döntünk arról, mit fogunk enni, tízből négyünknek pedig a munkahelyen elfogyasztott ebéd jelenti a fő étkezést – ez derül ki a Tesco közép-európai kutatásából. Számukra jelenthet nagy segítséget a Tesco kényelmiétel-kínálatának látványos bővítése.

A múlt héten többezer magyar kisgyerek kezdte meg az iskolát, és lassan a munkahelyeken is visszaáll minden a rendes kerékvágásba a nyári, lazább üzem után. Az ezernyi helyszín és feladat közepette ilyenkor többször kerülünk olyan helyzetbe, hogy nem jut időnk meleg ebédről vagy vacsoráról gondoskodni magunk vagy a családunk számára.

Ezt támasztja alá a Tesco Közép-Európában elvégzett kutatása is, ahol kiderült, hogy bár a regionális átlaghoz képest jobban ragaszkodunk a napi háromszori, hagyományos fogásokon alapuló étkezésekhez, az áruházlánc magyarországi vásárlóinak több mint 10 százaléka gyakran, közel 30 százaléka pedig alkalomszerűen fogyaszt félkész vagy kényelmi ételeket is. A válaszadók több mint negyede (38%) ráadásul hétköznap az iskolában vagy a munkahelyén fogyasztja el a napi fő étkezést.

Főként nekik jelent ízletes és változatos megoldást a kibővült készételkínálat, melyben a teljes értékű, egészséges és könnyű snackektől, salátáktól (pl.: kuszkusz, quinoa zöldségekkel, több fajta hummusz stb.) a tradicionális ételeken át (pl.: marhapörkölt) egészen az olasz és nemzetközi konyha (lasagne, tikka masala, zöld curry stb.) specialitásaiig számos fogás és szósz megtalálható. A készételek tálalása gyerekjáték: csupán a mikróba kell helyezni őket pár percre, és kész is – akár az iskolás gyerekek is könnyen elkészíthetik maguknak, ha szüleik csak később érnek haza.

„Tudjuk, hogy vásárlóink számára a kényelmes étkezés és az egészséges életmódra törekvés, illetve az aktuális táplálkozási, diétatrendek követése egyaránt fontos. Szeretnénk, ha termékeink egyszerre lennének kiváló minőségűek, kényelmesen fogyaszthatók és megfizethető áron elérhetők. Biztos vagyok benne, hogy a most kibővült kínálatunkban mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő kedvencét” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A gondosan válogatott, friss alapanyagokból készülő fogások receptjeit a Tesco séfekkel közösen alkotta. Az ételek hűtve érkeznek az áruházlánc elosztó központjaiba heti 6 alkalommal, ahonnan legkésőbb a szállítást követő napon már az áruházak polcaira kerülnek, így biztosítva a frissességet és kellemes ízhatást.

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Hirdetés

Támogatott tartalom

Címlapról ajánljuk

További cikkek