Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Rápisilt az akciós burgonyára... mi történik Amerikában a vásárlókkal?!

Amerikában lassan sehol nem lehetnek biztonságban az emberek, mert egyre többször bukkannak fel az "élelmiszervandálok"!

Korábban mi is megírtuk, hogy az amerikai Walmart élelmiszerlánc egyik üzletében egy vásárló belenyalt az egyik fagyisvödörbe, majd visszatette azt a mélyhűtőbe – a dolog nem sült el jól, a pillanatnyi hírnévre vágyó vásárló viszont börtönbüntetésre számíthat.

Az ép termékek rongálása sajátos trendet indított az internetezők körében: a legújabb agyrém, hogy a pennsylvaniai Walmartban egy nő az akciós burgonyára vizelt… nem viccelünk, tényleg megtette, szerencsétlenségére az esetet viszont rögzítették a térfigyelő kamerák. A rendőrség a lakosság segítségét kérte a nő azonosításához, erre azonban végül nem volt szükség, mert Grace Brown önként feladta magát. A kerületi ügyészségen most nyilvános rendbontás, erkölcstelenség és részegség vádjával kell szembenéznie.

Ezt olvastad már?

Menő alternatívákat kínál a műanyag zacskók helyett a Lidl

A Walmart már Brown megtalálása előtt is kijelentette, hogy eljárást indít a nő ellen.

A cég persze azonnal megtette a szükséges óvintézkedéseket, mielőtt nagyobb baj történne, és bárki vásárolna a szennyezett burgonyából: megsemmisítették az érintett terméket, és lezárták, fertőtlenítették a területet, hogy biztosítsák a vásárlók egészségét.

A bolti vandalizmus kezdetei

Ha lemaradtál volna az egész hullámról, minden azzal a nővel kezdődött, aki random módon beleevett egy dobozos jégkrémbe, amit a Walmart polcairól vett le, majd visszatette azt.

Ezt az egyik barátja rögzítette is, feltöltötték a netre a felvételt, ahol a Twitteren természetesen irtó gyorsan elterjedt  a video, jöttek a like-ok, a megosztások a posztra.

Ha ez a két sztori nem lenne elég, ezután nem sokkal egy srác olyan videót posztolt a Twitterre, amiben szintén a Walmartban sétálva beleiszik egy szájvízbe, gargalizál vele, majd visszaköpi a flakonba.

Úgy látszik, az öt perc hírnév és a like-ok megérik a későbbi börtönbüntetést, pénzbírságot...ráadásul ezek az emberek maguk töltik fel a videókat az akcióikról, így a rendőrségnek nincs nehéz dolga, hogy megtalálja és azonosítsa őket.

Reméljük, megáll ez a trend, és nem kezdődnek az itthoni Sparokban és Aldikban hasonló akciók!

Ezeket olvastad már?

via Cosmopolitan

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!