Már az étel is luxus?

Egy izraeli művész, bizonyos Peddy Mergui elképzelt, sőt mi több, meg is tervezett egy sor olyan élelmiszer-csomagolást, melyek luxus divatmárkák designját és logóit kapták.

Persze ezek a különlegességek "csak" egy kiállításra, nem pedig tényleges konyhai használatra készültek. A gyűjteményt „wheat is wheat is wheat” vagyis „búza búza búza” címen egy múzeumban mutatták be San Fransiscoban.

Az ételek csomagolásain, így a konzerveken, tejes dobozokon vagy bébiételeken jól láthatóak az ismert márkák jelzései, logói illetve védjegyei. Olyan nagy márkák és divatházak szerepelnek rajtuk, mint a Gucci, a Benetton, a Tiffany and Co., az Apple vagy a Nike.

Humorosak, mégis rendkívül provokatívak. Vajon már az étel is ekkora luxus?

Versace tojások

Gucci savanyúság

Louis Vuitton szalámi

Ferrari tészta

Chanel bébiétel

Prada liszt

Dolce&Gabbana keksz

Tiffany & Co. joghurt

Apple tej

United Colors of Benetton olívaolaj

(via: designboom)

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Ez az 5 dolog kell a legfinomabb bundás kenyérhez

Készüljön reggelire vagy vacsorára, esetleg hétvégi dekadenciával ebédre, a bundás kenyérnek van néhány kritikus követelménye, amit nem érdemes elhibázni. Elő a tojással és a serpenyővel, süssük meg álmaink kenyerét!