Már az étel is luxus?

Egy izraeli művész, bizonyos Peddy Mergui elképzelt, sőt mi több, meg is tervezett egy sor olyan élelmiszer-csomagolást, melyek luxus divatmárkák designját és logóit kapták.

Persze ezek a különlegességek "csak" egy kiállításra, nem pedig tényleges konyhai használatra készültek. A gyűjteményt „wheat is wheat is wheat” vagyis „búza búza búza” címen egy múzeumban mutatták be San Fransiscoban.

Az ételek csomagolásain, így a konzerveken, tejes dobozokon vagy bébiételeken jól láthatóak az ismert márkák jelzései, logói illetve védjegyei. Olyan nagy márkák és divatházak szerepelnek rajtuk, mint a Gucci, a Benetton, a Tiffany and Co., az Apple vagy a Nike.

Humorosak, mégis rendkívül provokatívak. Vajon már az étel is ekkora luxus?

Versace tojások

Gucci savanyúság

Louis Vuitton szalámi

Ferrari tészta

Chanel bébiétel

Prada liszt

Dolce&Gabbana keksz

Tiffany & Co. joghurt

Apple tej

United Colors of Benetton olívaolaj

(via: designboom)

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek