A Lidl valami szokatlanul nagy dobásra készül: augusztus 2-án lehull a lepel

Nem mindennapi kampányt indított a Lidl: titokzatos posztok, egy cipősdoboz, néhány beharangozott helyszín és egy dátum. Mi készül?

Ikon Születik

Titokzatos posztokat osztott meg a Lidl Magyarország közösségi oldalain, melyeken egy budapesti és egy vidéki helyszín látható (a kommentelők hamar kitalálták, hogy a Zsiráf Budáról és Pécs főteréről van szó).

A titokzatos pécsi poszt:

Ezen kívül az információnk annyi, és itt jön a lényeg, hogy egy Lidl-színekben pompázó sárga-kék cipősdoboz is feltűnik a videókon és fotókon, „limited edition” felirattal.

Augusztus 2-án minden kiderül

2025. augusztus 2-án, szombaton a Lidl Magyarország a hírek szerint lerántja a leplet „Ikon születik” nevet viselő kampányáról, melynek több részlete egyelőre nem ismert, de mindenképpen felkeltette a marketingszakma valamint a közönség érdeklődését.

A beharangozott, limitált kiadású termék valószínűleg valamiféle kollaborációból született a Lidl és egy másik divatmárka között - na de vajon miről van szó? Egy cipőről? Vagy egy egész kollekcióról?

Az Ikon születik kampány eseményei több helyszínen zajlanak majd

Budán és Pesten, emellett a Lidl oldalán szereplő térkép alapján Győrben, Pécsett, Szegeden és Debrecenben is várják majd a résztvevőket augusztus 2-án, szombaton - írja a Pénzcentrum.


Hírek, érdekességek, újdonságok:

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

Ezért sárgulhatnak a bukszusaid télen

Télen sok kertbarát meglepődve tapasztalja, hogy a korábban egészséges, zöld bukszusok hirtelen sárgulni kezdenek. A jelenség gyakori, és többnyire ártalmatlan, de fontos érteni, milyen környezeti hatások állhatnak mögötte, hogy tavasszal ismét egészségesek legyenek a növényeid.

Nosalty

További cikkek

Top Receptek