Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Ezzel a kampánnyal sokak szerint eléggé mellélőtt a brit Aldi

A brit Aldi kreatív kampánya az internetezők nagy része szerint eléggé sértőre sikeredett. 

Mi is megírtuk, mennyire zseniálisan jöttek ki a Lidl kreatív szakemberei abból, amikor pár napja húsgolyós posztjukkal eldurrantották az internet kommentszekcióját – az Ikea mellett számos hazai és külföldi márka itthoni képviselete is reagált rá.

Ahogy a 24.hu közölte, a brit Aldi viszont most magyarázkodni kényszerült saját kreatív kampánya miatt, melyet cseppet sem fogadtak tárt karokkal a vásárlók. 

Az áruházlánc az év legszegényebb napjának kikiáltott január 24-ére találta ki a Legszegényebb Hét Kihívást, utalva arra, hogy a vásárlóknak jóval kevesebb pénzük van a hó vége felé, főleg az év legelső hónapján. Nekik szerettek volna kedvezni azzal, hogy felbérelnek egy influenszert, akinek mindössze annyi a feladata, hogy heti kb. 10 ezer forintból lássa el a négy tagú családját. Ehhez természetesen csak az Aldi termékeiből vásárolhatott be.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Style Me Sunday | Natalie Lee (@stylemesunday) által megosztott bejegyzés,

Natalie Lee-t választották ki a feladatra, azonban a pozitív üzenet, amit kitaláltak, amely szerint ilyen kevés pénzből is megoldható a család hét napi étkeztetése, nem igazán ért célt. A kommentelők között volt, aki azért esett neki az anyukának, mert a felhasznált 25 fontos összeg egyáltalán nem kevés pénz, míg mások szerint épp a saját célcsoportjával szúrt ki a cég. Azt is felháborítónak találták, hogy a nő vélhetőleg nem szorul rá, hogy mindössze ekkora összegből fedezze az ebédeket és vacsorákat, épp ezért kattintásvadásznak és hiteltelennek nevezték a nőt.

A cég szerint a heti kihívás lényege a pénztárcakímélő tanácsok megismertetése volt, azonban a nőt annyian kritizálták, hogy beismerte, tévedés volt részt venni a kampányban.

Ezeket olvastad már?

Címlapkép: iStock

via és via

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!