Eltűntek a betűk a világhírű csoki csomagolásáról

A Cadbury márka ezúttal is remek kampánnyal biztosította, hogy szem ne maradjon szárazon. Az időskori magányosságra hívja fel a figyelmet felirat nélküli csokitábláival.

A Cadbury csokoládégyár többször bizonyította már, hogy jól kitalált kampánystratégiáival ügyesen irányítja szociálisan érzékeny problémákra az emberek figyelmét.

Korábban már megírtuk, miként próbáltak meg leküzdeni az Indiában uralkodó vallási- kaszt- és bőrszín alapú előítéleteket a szín- és ízátmenetes csokoládéjával.

Az Age UKés a gyártó közös együttműködésében most olyancsokoládévalósult meg, amelyről nemes egyszerűséggel eltüntették a szavakat. Annak, hogy egyetlen betűt sem látunk a lila csomagoláson komoly okai vannak. Az Egyesült Királyságban 1,4 millió ember küzd az időskori elmagányosodással, a figyelemfelkeltő projekt erre az őrületesen magas számra és fókuszál, és arra, hogy tennie kell valamit a társadalomnak, és végre megszólalni.

A kutatások szerint 225 000 idős ember olyannyira magányos, hogy egy hét is eltelik úgy, hogy senkinek nem beszélnek egy szót sem. Ezt a szomorú tényt ragadta meg a Cadbury, aki most a limitált csomagolástól is "elvette" a szavakat.

A kampányhoz egy szívszorító videót is készítettek, amelyben idős emberek mesélnek arról, hogyan élik túl a mindennapokat bármilyen társaság nélkül. A szereplők elveszítették a házastársukat, azóta pedig teljesen egyedül maradtak, amit szörnyű feldolgozni. Az egyik idős néni arról mesél, a magány miatt olyan, mintha nem is létezne. Kell, hogy legyen valaki, akivel beszélgethetsz, azért hogy úgy érezd, élsz.

A felirat nélküli csokik megvásárlásával az szervezetet is támogatható, hogy minél kevesebb nyugdíjas éveiben járó személynek kelljen megtapasztalnia a tartós egyedüllét rettenetes érzését. Kíváncsiak vagyunk, ti mit szóltok a kezdeményezéshez?

Ezeket olvastad már?

Címlapkép:campaignlive.co.uk

via

Hirdetés

Támogatott tartalom

Társasházi pályázat három egyszerű lépésben

Május 31-ig küldhetitek el ötleteiteket az OTP Bank Társasházi Pályázatára. A határidő közeleg, de megéri sietni, hiszen 15 társasházi közösség nyerhet összesen 30 millió forint vissza nem térítendő támogatást.

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek