Rasszizmusellenes csokit dobott piacra a világhírű csokoládégyár

A Cadbury márka indiai marketingesei egy nagyon ügyes fogást találtak arra, hogyan segítsenek leküzdeni az országban uralkodó vallási- kaszt- és bőrszín alapú előítéleteket. 

A híres csokoládémárka Indiában most egy négyszínű csokoládét dobott piacra, mely nem csak ínycsiklandóan néz ki, de egy nagyon kedves és fontos üzenetet közvetít a fogyasztóknak - írja az Urbanplayer.

Az étcsokis, kétféle tejcsokis és fehér csokis csokoládé neve és mottója is az egységre és az elfogadásra utal, a Unity bar-t azért dobták piacra, hogy oldják az Indiában sajnos régóta uralkodó kaszt-, régió-, nyelvi és vallási alapú előítéleteket.

A csokoládét a helyi The Economic Times-ban reklámozták India függetlenségének 73. évfordulóján, az egész oldalas hirdetés az újság különböző regionális változataiban egyszerre jelent meg úgy, hogy a más és más területeken beszélt kannada, telugu és maráthi nyelvek egyszerre jelennek meg benne oly módon, hogy aki nem tudja elolvasni azt, az nem is tudja értelmezni.
https://twitter.com/beastoftraal/status/1161828000364556289?ref_src=twsrc%5Etfw
A szöveg pedig ez alatta:
“Ez a szöveg itt nem félrenyomás. Ez kannada / telugu / maráthi. Azt jelenti: édes dolgok történnek, ha egyesülünk.”
Nem rossz kampány, nem igaz?

EZ IS ÉRDEKES:

via urbanplayer

Ajánlott videó

Hirdetés

Támogatott tartalom

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Klasszikus hagyományos bejgli

Ez egy mennyei bejgli, egy igazi hungarikum! Karácsonykor nem hiányozhat az ünnepi asztalról! Hosszú - már évtizedekben mérhető - idő óta így készítem....mi nem szeretjük a hatalmas, ...