Annyi, meg egy BAMBI! Új ízekkel ismét a polcokon a közkedvelt üdítő

Az ötvenes évek kultikus üdítőitala, a BAMBI, mostantól ismét elérhető a hazai piacon, négy megújult ízben és csomagolásban.

A retró, narancsízű BAMBI üdítőitalt 1947-ben vezették be a hazai piacra és a termék hosszú évekig töltötte be a magyar, szénsavas üdítőital kizárólagos szerepkörét, egészen a nemzetközi, cukros riválisok megjelenéséig.

A régi külső:

A kultikus brand négy év kutatás-fejlesztés és márkaépítés után teljesen megújult formában ismét elérhető a hazai piacon. A hiánypótló magyar craft üdítőital a 100%-os természetes alapanyagoknak, a fermentált eljárásnak és a négy különböző ízvilágnak köszönhetően piaci rést kíván betölteni a hazai üdítőital szegmensben. A BAMBI receptúráját és a gyártási technológiát is gyökeresen újratervezte az ART WATER Kft., amely portfóliójában a BAMBI mellett a FIZZ WATER ízvizek és a CHERNEL ásványvizek is megtalálhatóak.

A gyártási technológia egyik különlegessége, hogy a fermentálás hét napig tart. Ezután természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik, gondosan ügyelve arra, hogy az ízek tökéletes harmóniát alkossanak a buborékokkal. Kiemelkedően fontos, hogy a termék nem egy szörppel felhúzott üdítő, hanem egy gondosan megalkotott, 100% természetes összetevőkből álló, fermentált ital, amelynek minimális a cukortartalma és maximális frissességet biztosít. Ezeknek köszönhetően jelenik meg a termék kedvező élettani hatása, amely hiánypótló a hazai üdítőital piacon.

„Több éves piackutatás után realizáltuk, hogy a nemzetközi üdítőital spektrumhoz képest a hazai termékek közül hiányzik a prémium craft üdítőital kategória. Ekkor határoztuk el, hogy egy olyan retró márkához visszanyúlva pótoljuk ezt az űrt, amelyben a mai napig ott van a cool faktor. Ez pedig nem lehetett más, mint a BAMBI” - mondta el Dorogi Éva, az ART WATER Kft. ügyvezetője.

BAMBI ÍZEK:Herby giner – gyömbér-borókaCloudy rhubarb – rebarbaraTwisted orange – narancs sevillai narancsvirággalDirect limon – citrusos citrom

A márka vizuális újratervezéséért a prémium márkaépítő Unger and Partners felelt, amely két év leforgása alatt végezte el a munkát.

„A termékfejlesztés során fontos szempont volt, hogy a BAMBI örökségből a legértékesebb részeket: a nevet és a hozzá kapcsolódó érzeteket megtartsuk. A csomagolást, a vizuális elemeket, valamint a belső összetevőit pedig a legfrissebb trendekhez igazítsuk, hogy megszülethessen Magyarország első nemzetközi szinten elismert prémium frissítője” – mondta Unger Zsolt, prémium márkaépítő, az Unger and Partners alapítója.

ANNYI, MEG EGY BAMBI!

Ezeket olvastad már?

Ezeket olvastad már?

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek