Véletlenül (?) perverz poharakat dobott piacra a japán McDonald's

Perverz és kétértelmű McFizz-es üdítőspoharakat dobott piacra a japán McDonald's. Ráadásul vélhetően véletlenül. Persze rossz az, aki rosszra gondol.

Japán sosem a normálisnak mondott, hétköznapi, megszokott, átlag ízléséről volt híres - na de hogy náluk még a McDonald's is perverz...vagy csak cuki? Nézzük.

A Mashable-ön legalábbis az előbbit gondolják, és ha alaposan megnézzük ezeket a poharakat, némi romlott felhanggal, mi is csak rosszra tudunk gondolni.

Így néznek ki alapállásban:

És ilyen ártatlan a reklámja:

Szóval itt vannak ezek az aranyosnak, szerelmesnek szánt fiú- illetve lányalakot ábrázoló cuki McFizz-es poharak Japánból, amikkel első ránézésre semmi gond nincs, ha viszont bizonyos szögben fordítjuk őket, egészen 18+-os lesz a tartalom. Ráadásul vélhetően véletlenül...úgy tűnik, igencsak naiv (vagy figyelmetlen, esetleg vicces kedvű) kreatívok dolgozhatnak a japán mekinél!

SZÓVAL ERRŐL BESZÉLÜNK:

https://twitter.com/_chocolation_/status/1154290155965956097?ref_src=twsrc%5Etfw
https://twitter.com/gengal_bad89/status/1154629082610425856?ref_src=twsrc%5Etfw
https://twitter.com/imL0418NK/status/1156124732573417472?ref_src=twsrc%5Etfw

Ezt láttad?

Matt papírra cseréli csomagolását a KitKat, amiből origamit is hajtogathatsz

Címlapról ajánljuk

További cikkek