Tégy rendet a konyhádban!

Az igazán jóízű főzéshez szükséges egy olyan konyha, ahol jól érzed magad - az IKEA 2016-os katalógusának fókuszában a konyha és a konyhai tevékenységek állnak! (x)

Minden az étkezés körül forog - ez az IKEA legújabb katalógusának a témája. A 34 nyelven, összesen 219 millió példányban megjelenő katalógus most a főzést, a konyhát és a konyhával kapcsolatos tevékenységeket állította középpontba. Miért is?

Enni, főzni mindenki szeret, de ahhoz, hogy ezt igazán jó szívvel tegyük, egy olyan konyhára van szükségünk, amelyben otthon érezzük magunkat, ahol mindennek megvan a maga helye, és ami elég praktikusan van kialakítva ahhoz, hogy a mindennapokban is egyszerűen, gyorsan tudjunk finomakat főzni.

Tudtad?

A magyar háztartások 33%-a nem fordít elég gondot az ételpazarlás elkerülésére.

A magyarok 97%-a szeret új ételekkel kísérletezni.

A magyarok 60%-nak örömet okoz a főzés, ugyanakkor a nagy többségnek (67%) nincs elég ideje rá.

Az IKEA kutatása szerint a magyarok szívesen és sokat főznek, étteremre ritkán költenek, szívesen főznek előre, viszont nem elég körültekintőek, ha ételpazarlásról van szó. Az IKEA ezekhez az igényekhez is igazította az új katalógust.

A konyha már régóta nemcsak főzésre használt helyiség, a családi élet nagy része is itt zajlik, még az étkezéseken kívül is. Mint mindig, az IKEA-nak az a célja a katalógussal, hogy bemutassa, egy-egy apró változtatással mennyire megkönnyíthetőek a mindennapok feladatai.

"Az emberek élete otthonuk falai között kiemelten fontos az IKEA számára, és gyakran a kis dolgok számítanak igazán. Tudjuk, hogy mennyien szeretik idejüket a konyhában és annak környékén eltölteni, és ha ezek a helyiségek praktikusak és megkönnyítik a napi tennivalókat, több időnk és energiánk marad a minőségi pillanatokra, amelyek igazán megszépítik az életünket. Az IKEA-katalógusban tehát a főzés, a tálalás, a befőzés, az otthoni növénytermesztés és az ételtárolás áll a középpontban” – meséli Varga-Nagy Eszter, a magyarországi IKEA PR-specialistája.

Az IKEA legújabb kollekciói is ezt a szemléletmódot szeretné megerősíteni: a HEMSMAK termékcsalád befőttesüvegeket, kancsókat, dobozokat és palackokat foglal magába, hogy a tartósítás kreatív öröm legyen, míg a SITTNING a teríték alapdarabjait tartalmazza természetes anyagokból - pamut, szájjal fúvott üveg és tömör fa - , hogy akár a hétköznapi vacsora is ünnepi legyen.

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek