Egészen elképesztő kapcsolatot találtak brit kutatók a szóló banánok és a szingliség kapcsolatára vonatkozóan. Az egyetem dolgozói arra jöttek rá, hogy a vásárlók szívesebben vesznek meg olyan banánt, ami nem egy fürt része, hanem egyedül árválkodik a gyümölcsös pulton. Olvass tovább, hogy megtudd, mi ennek az oka!
A kutatók kísérlettel bizonyították, hogy:
Szívesebben vesznek a vásárlók szóló banánt, mint fürtöt, ha a gyümölcs a szingliségre emlékezteti őket, és arra, hogy milyen egyedül lenni a világban.
Kísérletüket olyan módon bizonyították, hogy az egyedül árválkodó banánokra empatikus üzeneteket írtak.
Szomorú szinglik vagyunk, és szeretnénk, ha minket is megvennének.
– állt az egyik ilyen címkén.
Egy német szupermarketlánc üzleteiben zajlott a kísérlet. 3810 vásárló magatartásának megfigyelésére, az üzenetek megírására és a banánok megszámolására 192 órát szántak. A kutatásból kiderült, hogy 58 százalékkal több banánt vittek el abból a kosárból, amiben szomorú üzenettel megjelölt banánok voltak, mint abból, amiben teljesen semleges üzenettel felruházott gyümölcsök. Mindemellett egy pozitív „szinglik" csoport is volt, de a vásárlókra a szomorú üzenetek hatottak leginkább. Később elméletüket paradicsomokkal is bizonyították.
Még több friss hír: