Színtelen termékkel rukkolt elő a Coca-Cola, ami nem csak víz

Ötven különböző receptet kellett tesztelni, mire létrejött az új ital.

Japánban lassan külön kultúrája van a fura ízesítésű italoknak. Számunkra egészen bizarrul hangozhat az átlátszó tejes tea, kávé vagy sör. A Coca-Cola sem bírta tovább, és Japánban piacra dobta a színtelen kólát...

A Coca-Cola Clear névre keresztelt terméket közel 50 recept tesztelése után sikerült tökéletesíteni. A hagyományos kólát karamellel színezik barnára, ezt azonban ki kellett vonni az italból, és citromlével helyettesíteni. Így az új, színtelen kóla sokkal citrusosabb ízű. Az ital június 11-től lesz kapható a helyi boltokban.

Korábban a Pepsinek is volt egy hasonló terméke. A Crystal Pepsi 1992-ben került forgalomba, de annyira nem vették, hogy egy évre rá meg is szüntették a gyártását. Volt azonban egy kitartó rajongótábor, akinek visszahozták az ikonikus italt 2016-ban.

Ezeket olvastad már?

via Design Taxi

Hirdetés

Támogatott tartalom

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Így gondozzuk helyesen az aloe verát

Az aloe vera egy igen sokoldalú növény, amit mind a gyógyászatban, mind a szépségápolásban már hosszú évszázadok óta használnak. De hogyan tarthatjuk életben a négy fal között, hogy mi is élvezhessük az előnyeit anélkül, hogy boltba vagy drogériába kellene rohannunk a belőle készült termékekekért?