Ebben az áruházláncban kiállnak a magyar tejtermelők mellett

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal támogatva a hazai termelőket. (x)

Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 6 millió literrel több magyar származású tejet vett át a gyártóktól, mint az azt megelőző évben és 650 millió forint értékben exportált hazai tejtermékeket külföldre. A vállalat a tejet és tejtermékeket kizárólag közvetlenül a feldolgozóktól vásárolja.

A Lidl Magyarország magyar tejtermelőket támogató sikeres gyakorlatának eredményeképpen a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.

A vállalat az értékesítés növelésén túl élen jár a hazai tej és tejtermékek népszerűsítésében is. A vállalat Magyar Tej Hét elnevezésű akcióinak keretében, a Tej Terméktanáccsal együttműködve évek óta kiemelt megjelenési lehetőséget biztosít a hazai származású tejeknek. A vállalat a kiváló minőségű magyar tejeket és tejtermékeket az elmúlt három hónap során két nemzetközi beszerzői rendezvény keretében is bemutatta. Az események alkalmával 27 ország Lidl képvelői számára tette elérhetővé az áruházlánc a kiváló minőségű magyar tejtermékeket, ezáltal is exportlehetőséget biztosítva számukra.Ezen kívül ismert a Lidl széles társadalmi nyilvánosságot kapott adománygyűjtő akciója is, melyet egy értékes magyar tejmárka bevonásával szervezett.

„A hazai származású tej értékesített mennyiségének nagyarányú növekedése, a bővülő export és a folyamatos fejlődés a „Lidl a magyar beszállítókért" programnak is köszönhető. Nagy segítséget adunk hazai beszállítóinknak azzal, hogy a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk számukra. Ezen kívül vállalatunk a tejtermékek minőségének és az ellenőrzött eredet garanciájaként, előre be nem jelentett auditok keretében, minden esetben teljes körű nyomon követési vizsgálatot végez" - mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.

A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.

Ez is érdekelhet!

A franciák megint az élen járnak: betiltják a műanyag zacskókat!

Hirdetés

Támogatott tartalom

Társasházi pályázat három egyszerű lépésben

Május 31-ig küldhetitek el ötleteiteket az OTP Bank Társasházi Pályázatára. A határidő közeleg, de megéri sietni, hiszen 15 társasházi közösség nyerhet összesen 30 millió forint vissza nem térítendő támogatást.

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

Különleges pudingos édességek

Vegyük elő azt a kamrában ácsorgó pudingot és készítsünk belőle valami igazán különlegeset! Nem ám holmi kekszes desszertek, hanem tényleg egyedi és isteni finomságok következnek most.

Nosalty

További cikkek

10 csodás köret újkrumpliból

Végre fogyaszthatunk friss és zsenge újburgonyát, melyből rengeteg fantasztikus ételt készíthetünk. De először egy jó krumpliköretet varázsoljunk belőle!