Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Top 13+1 teljes értékű saláta

Saláták nélkül is meg lehet szabadulni pár kilótól, de szerintem nem érdemes ezeket az változatos ételeket kihagyni az étrendből. Tegyük őket teljes értékűvé sovány húsokkal!

A saláták a sikeres testsúlycsökkentés alapételei, feltéve persze, hogy nem ununk rájuk. Szerencsére azért ez nem annyira könnyű, bátran engedjük el a fantáziánkat alapanyagok és fűszerezés terén. Ha nem ragadunk le a jégsaláta+kígyóuborka+paradicsom kombónál, akkor már jó úton járunk. Teljes értékűvé tehetjük salátánkat, ha állati eredetű fehérjét: húst, halat, tojást, sajtot is felveszünk az összetevő-listára.

Receptjeink közül összegyűjtöttem most nektek 14 db teljes értékű salátareceptet, adagonként kevesebb mint 450 kcal energiatartalommal.

Vegyétek fel őket a heti étrendbe!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, tápanyagtartalmát részletesen a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

Olvastad már?

Saláták nélkül nincs fogyás!

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!