Töltsd is meg az avokádót!

Azon felül, hogy az avokádó roppant egészséges és finom, még több lehetőséget rejt magában, ha például töltelékkel dobjuk fel a közepét. Itt van néhány tipp, hogyan kezdjük!

Mindannyian ébredtünk már azzal a gondolattal, hogy valamivel meg kellene tölteni a nemrég vásárolt avokádó belsejét, legyen az friss és ízletes paradicsom vagy éppen ropogós bacon. Persze mindez költői túlzás, ám az biztos, hogy a töltött avokádó gondolata kiváló, így a kérdés már csak az, hogy mit tegyünk a közepébe.

A lehetőségek tárháza természetesen végtelen, ráadásul az avokádó legalább ennyi hasznos tulajdonsággal bír, kezdve az egészséges zsírokkal való telítettségétől a koleszterinszintre gyakorolt jótékony hatásáig. Éppen ezért álljon itt kezdetnek 5 roppant egyszerű ötlet - mivel töltsük meg avokádónkat:

Pico De Gallo

Apróra vágott paradicsom, lilahagyma, fokhagyma, jalapeño, koriander, tengeri só és limelé.

Pulyka BLT (szalonna, saláta, paradicsom)

Csirkemell filé, szalonna, apróra vágott paradicsom, friss spenót.

Izraeli saláta

Uborka, érett paradicsom, petrezselyem, hagyma, amihez ízlés szerint adhatunk némi fetát is.

Sült tojásos avokádó

Törjünk egy tojást az avokádó közepébe, tegyük sütőbe 20 percig 350 fokon, amíg a tojásfehérje átlátszó nem lesz.

Trópusi saláta

Mangó, paradicsom, koriander és limelé.

(via Huffington Post)(A fenti kép az American Express Tumblr oldalán jelent meg, amely a Lexi's Clean Kitchen által készült.)

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek