Az amerikai Whole Foods élelmiszerlánc a fél világot magára haragította, amikor egy vásárlójuk a Twitteren tette közzé új terméküket, a hámozott narancsot. Azorganikus termékeiről híres bolthálózat úgy próbált meg segíteni a pucolást nyilvános helyen nem kedvelő vagy kivitelezni nem tudó vásárlóin, hogy műanyag dobozokba zárva kezdett el értékesíteni hámozott narancsokat.
A termék megjelenésével egy időben szinte azonnal felborzolta a kedélyeket, afenti hölgy a fotót posztolva tweetjében azt panaszolja, hogy ha a természet már adott a gyümölcsre kellő külső védelmet, akkor nekünk talán nem kéne ennyi műanyagot pazarolni erre a célra - gondolva a környezetszennyezés problémáira is.
A hölgy posztja annyira népszerű lett, hogy egy nap alatt felrobbantotta az internetet lájközönével és további hozzászólásaival: sokan a környezetvédelmi aggályaikon túl azt kérdezték, hogy mi jöhet még: hámozott banán vagy szeletelt uborka?
A Whole Foods hamar reagált a pánikra:Twitteren kértek elnézést, amiért hámozott narancsot merészeltek árulni a boltjaikban, illetve elismerték, hogy az "ő hibájukból került a polcokra" a hámozott gyümölcs, végül pedig megígérték felháborodott vásárlóiknak, hogy a jövőben meghagyják a narancsok természetes "csomagolását", a pucér gyümölcsöket pedig azonnal visszahívták üzleteik polcairól.
A bocsánatkérésre újabb posztcunami indult meg az interneten: sokan azzal vették védelmükbe a hámozott narancsokat, hogy bizony vannak olyan felnőtt emberek is, akik képtelenek maguktól megpucolni a gyümölcsöt például valamilyen betegség (reumatikus panaszok vagy akár ízületi gyulladás miatt), míg az ellentábor odáig ment, hogy dühöngve számolgassa, hogy haa Whole Foodsnál külön alkalmaznak valakit arra, hogy egész nap narancsot hámozzon, majd 6 dollárért (nagyjából 1700 forintért) adják a hámozott narancs kilóját, akkor az több, mint értelmetlen lehúzás.
Te is utálsz narancsot hámozni?
Így még biztos nem pucoltál narancsot!
{SZAVAZAS}
(via HuffingtonPost)