Sörreklámok nőknek

Napjainkban a sörreklámok férfiaknak szólnak, pedig mi is legurítunk néha egy-egy pofával - ha nem is akkora gyakorlattal, mint jóval "szomjasabb" férfitársaink. 

Ránk miért nem gondolnak a reklámkészítők?

Gondoltak: az 50-es 60-as években! Az akkori plakátok és reklámok arra buzdították a modern gondolkodású nőket, hogy hagyják el a sztereotípiákat, és igyanak bátran alkoholt. Miért ne lehetne talpig csinos ruhában, igazi nőként sörözni? Hiszen ez nem kizárólag a férfiak itala!

Érdemes megnézni ezeket a képeket. Inspirációt meríthetünk belőlük, és ha mi is kedvet kaptunk, vegyük fel a legcsinosabb rucinkat, és gurítsunk le egy korsó jéghideg folyékony kenyeret!

Az 1957-es Budweiser hirdetésén megjelenik egy nő szűzies fehér fátyolban, felnéz egy férfire, aki sört önt poharába. Egy kicsit alázatos, nem igaz?

A Glam a módja annak, hogy igyunk egy sört!
Egy férfi oldalán, a kandalló előtt, egy pohár sörrel és pattogatott kukoricával. Kell ennél több?

További szuper plakátokat a tressugar-on találtok!

Hirdetés

Támogatott tartalom

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Így gondozzuk helyesen az aloe verát

Az aloe vera egy igen sokoldalú növény, amit mind a gyógyászatban, mind a szépségápolásban már hosszú évszázadok óta használnak. De hogyan tarthatjuk életben a négy fal között, hogy mi is élvezhessük az előnyeit anélkül, hogy boltba vagy drogériába kellene rohannunk a belőle készült termékekekért?