Nagy lépésre szánta el magát a Pepsi, termékei már sosem lesznek a régiek

Huszonöt év után idén friss vállalati logóval debütál az egyik legnagyobb élelmiszergyártó cége, a PepsiCo. Reményeik szerint így a fogyasztók számára jobban felismerhető lesz a vállalat egésze és az alá tartozó különböző márkák, és nem csak a népszerű üdítőitalt fogják hozzájuk kötni.

A PepsiCo égisze alá több mint 500 márka tartozik, köztük olyanok is, mint a Tostitos, a Gatorade és Quaker, valamint a Lay’s chips, azonban a fogyasztók a legtöbbször nincsenek tisztában ezzel. Huszonöt év után így új arculattal állt elő a világszinten 300 ezer embert foglalkoztató cég, amelynek nem titkolt célja, hogy erősítse a Pepsi név ernyőmárkajellegét, valamint az alá tartozó termékmárkák ismertségét – számolt be róla a Világgazdaság.

Dobozos Pepsi
Új logóval növelné ismertségét a PepsiCo

Nem csak a Pepsi az övék

A cég közleménye szerint az új logó „az átalakulás szimbóluma, amely megragadja a PepsiCo energiáját, bizakodó várakozását, és ambícióit 2025-ben és az azt követő időszakban is”.

A hivatalos kommunikáció alapján az új dizájn az egyszerűsítésre és a modernizációra való törekvést, valamint a PepsiCo fenntarthatóság iránti elköteleződését hivatott megjeleníteni.

A PepsiCo logói az évek során
Huszonöt után vált a PepsiCo
Fotó: PepsiCo

A logóval ezen felül szeretné elérni a vállalat, hogy a fogyasztók is jobban tudatában legyenek, mely márkák tartoznak a PepsiCo-hoz.

Mint azt közölték, a fogyasztók mindössze 21%-a tud a Pepsin, azaz az üdítőitalon kívül más, a PepsiCo vállalathoz tartozó termékmárkát megnevezni

– írja a Világgazdaság.

Vagyis a vásárlók nem kötik össze, hogy azt a Lay’s chipset, amit filmezés közben ropogtatnak, ugyanaz a cég gyártja, mint a Pepsit.

A vizuális átalakulás fokozatosan megy végbe a vállalatnál, és mind a PepsiCo.com weboldalon, a globális online közösségi csatornáikon, az élelmiszer- és italcsomagolásokon, de még a különböző munkavégzési helyszíneken is meg fognak jelenni az új arculati elemek.

Forrásunk volt.

Címlapkép: Justin Sullivan/Getty Images

Ajánlott videó

Hirdetés

Támogatott tartalom

Így lesz tökéletes a karácsonyi asztal: az Auchan friss halai...

A karácsonyi készülődés egyik legkedveltebb pillanata a halételek kiválasztása, hiszen a friss hal az ünnepi menü egyik meghatározó eleme. Az Auchan idén is széles és változatos halválasztékkal készül: a kínálatban 11-féle édesvízi és 13-féle tengeri halfaj szerepel, 16 áruházban élőhalvásárral várják a vásárlókat – élő halat kizárólag kábítva árusítanak, míg a többi üzletben friss, csomagolt termékekből lehet válogatni.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Klasszikus hagyományos bejgli

Ez egy mennyei bejgli, egy igazi hungarikum! Karácsonykor nem hiányozhat az ünnepi asztalról! Hosszú - már évtizedekben mérhető - idő óta így készítem....mi nem szeretjük a hatalmas, ...