Ősztől prebiotikus kólát dob piacra a PepsiCo, csupán négy hónappal azután, hogy 1,95 milliárd dollárért felvásárolta a Poppi nevű vállalatot - írja a Cnbc nyomán a Portfolio.
De miért pont prebiotikus?
Az USA-ban az üdítőital-fogyasztás az elmúlt két évtizedben visszaesett, míg a prebiotikus üdítők (pl. a Poppi, Olipop) egyre népszerűbbé váltak az egészségtudatos fogyasztók körében, ezért is nyit ebbe az irányba a vállalat.
Mit tartalmaz majd a Pepsi új itala?
- 3 gramm prebiotikus rostot
- valamint 5 gramm nádcukrot
Külön érdekesség, hogy a Pepsi nádcukrot használ, hiszen, ahogy nemrég mi is megírtuk, Donald Trump és a Make America Healthy Again mozgalma éppen erősen szorgalmazza, hogy a Coca Cola is nádcukorra váltson kukoricaszirup helyett, illetve hogy kivonja üdítőiből a mesterséges színezékeket.
A Pepsi új, prebiotikus terméke már ősztől elérhető lesz, de egyelőre csak online, csak 2026-tól kerülhet a boltokba. A gyártó célja, hogy a fogyasztók az ikonikus Pepsi-kólaíz feláldozása nélkül tudjanak egészségesebb termékeket választani.
Még több friss cikk: