![](https://image-api.nosalty.hu/nosalty/images/article-images/0r/8x/c2qwz1DzWxDzLRkqJptIiwjPz8yO6AQ9Dkhn3C4w.jpeg?p=lqip-16%3A9&s=e3ae66f86d82d0ff55af257c480a8977)
Az idén márciusban indította el a Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, melynek célja, hogy 2014-re 60 százalékra növelje üzleteiben a magyar termékek jelenlegi 54 százalékos arányát. A program eredményeként dinamikus növekedést tapasztal a Lidl a beszállítói jelentkezések tekintetében, nem csak a magyar termékek aránya, hanem a kínálat szélessége is növekszik az új beszállítókkal való együttműködések eredményeképp. Ennek köszönhető, hogy a közeljövőben friss halakkal is találkozhatnak a vásárlók a diszkont áruházlánc üzleteiben.
"Számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink igényeit a lehető legszélesebb körben elégítsük ki. Ennek köszönhető a folyamatosan bővítjük kínálatunkat, nagy hangsúlyt fektetve a kiváló minőségű magyar termékekre" - mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
Csütörtöktől friss harcsafilé és pontyszeletek érhetőek el a Lidl áruházakban, a friss halkínálat a közeljövőben tovább bővül. (x)