Lidl: újabb magyar termékek

A Lidlben a halakat beszállítókkal való sikeres együttműködés eredményeként friss harcsafilével és pontyszeletekkel gyarapodik a magyar termékek száma. (x)

Az idén márciusban indította el a Lidl Magyarország a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, melynek célja, hogy 2014-re 60 százalékra növelje üzleteiben a magyar termékek jelenlegi 54 százalékos arányát. A program eredményeként dinamikus növekedést tapasztal a Lidl a beszállítói jelentkezések tekintetében, nem csak a magyar termékek aránya, hanem a kínálat szélessége is növekszik az új beszállítókkal való együttműködések eredményeképp. Ennek köszönhető, hogy a közeljövőben friss halakkal is találkozhatnak a vásárlók a diszkont áruházlánc üzleteiben.

"Számunkra a legfontosabb, hogy vásárlóink igényeit a lehető legszélesebb körben elégítsük ki. Ennek köszönhető a folyamatosan bővítjük kínálatunkat, nagy hangsúlyt fektetve a kiváló minőségű magyar termékekre" - mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

Csütörtöktől friss harcsafilé és pontyszeletek érhetőek el a Lidl áruházakban, a friss halkínálat a közeljövőben tovább bővül. (x)

Lidl Magyarország >>

A rovat korábbi cikkeit itt találod >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek