Ismerd meg a gasztromédia kulisszatitkait, gyere el a Piqniq és a Nosalty közös eseményére

Milyen kommunikációs lehetőségei vannak a kor gasztrovállalkozóinak? Erre a kérdésre is választ kaptok, ha eljöttök február 27-én a Piqniq és a Nosalty közös eseményére!

McLuhan, a múlt századi tudós, a médiaelmélet nagy jelentőségű kutatója azt állítja, hogy minden médium az emberi érzékelés kiterjesztése, ezért a médiumok, ahogy változnak, időről időre alapvetően átformálják az emberi kultúrát.

A médiaszektor egyre gyorsabb ütemben változik, ahogyan a kor tartalomfogyasztója is teljesen új igényeket támaszt a médiumok irányába. Mindemellett a gasztronómia napjaink meghatározó témájává vált, a hagyományos - online és print - felületekről is ömlik az ilyen jellegű tartalom. Szemtanúi lehetünk annak a folyamatnak, amelynek során a közösségi felületeken való sztorizás elnyomja az értékes tartalmakat.

Ez a jelenség okozza, hogy sem a gasztronómiai újságírás szereplői, sem a szektorhoz kötődő, vállalkozásukat kommunikáló szakemberek nincsenek ma könnyű helyzetben.A Piqniq Budapest és a Nosalty közös februári eseményén gasztropszichológus, médiaszakértők és újságírók beszélgetnek a gasztro médiaproblémáiról.

A Piqniq Budapest februári eseményén Forgács Attila gasztropszichológus, dr. Guld Ádám médiakutató, Bánlaki D. Stella,a Forbes főmunkatársa, Hering András, a Nosalty főszerkesztője, Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője és Szauer Judit gasztro-kommunikációs szakember beszélgetnek a gasztro médiakihívásairól, problémáiról.

Mi a gasztronómiához köthető témák hihetetlen népszerűségének oka? Mindent el lehet adni egy jó kajafotóval? Nem vezet kiégéshez a kontroll nélküli tartalomgyártás? Milyen a hagyományos gasztronómiai újságírás jelene és jövője? Milyen kommunikációs lehetőségei vannak a kor gasztrovállalkozójának?

A szervezőkről

A Piqniq Budapest azzal a céllal alakult, hogy a gasztronómiához köthető vállalkozások, szakmabeliek edukációjának biztosítson időt és teret a témához köthető konferenciákkal, előadásokkal, workshopokkal. Az események a tudásátadás mellett nagy hangsúlyt fektetnek a közösségépítésre, minden konferencia és előadás után lehetőség van a kapcsolatépítésre is.A Piqniq Budapest alapítói a gasztronómia különböző területéről érkeztek. Bánhalmi Kata kommunikációs szakember, a Skill Trade Konyhatechnológia operatív vezetője, Losits Gábor, a Larus Étterem marketing vezetője, Rétfalvi-Kurucz Alexandra üzletnyitási tanácsadó és konyhatechnológus tervező, valamint Rétfalvi Zoltán közgazdász, üzletnyitási és pénzügyi tanácsadó együtt hozták létre a Piqniq Budapestet.Másfél éves működésük során olyan témákat jártak körül, mint a vegán trend a vendéglátásban, a hazai kávéhelyzet, a márkaépítés a gasztrovállalkozásokban. Foglalkoztak olyan elméletibb területekkel, mint az elégedett vendég pszichológiája, a gasztronómiára jellemző kiégés és a service design alkalmazhatósága a vendéglátó egységekben. Mindemellett rendkívül hasznos, gyakorlati tudást átadó workshopokat szerveztek az üzletnyitás témában, ahol kávézó és reggelizőhely, illetve pékség és cukrászat elindításéra fókuszáltak. Az üzletnyitás mellett helyet kapott a gasztrokommunikáció, a márkaépítés és a social media menedzsment is workshopjaikon.

Kiket várunk az eseményre?

2020. február 27-én, csütörtökön, 18:00 - 20:00 között (regisztráció: 17:30 órától) a Horizont-ban főként azokat várjuk, akik üzletnyitás előtt állnak vagy már meglévő helyet üzemeltetnek, és bővítenék ismereteiket média- és újságírástémában, illetve azokat, akik kíváncsiak magánemberként vagy vállalkozóként– , mi a jelene és a jövője a gasztrotartalom-gyártásnak, illetve arra, hogy vállalkozóként hogyan érdemes használni ezeket a felületeket.

Hirdetés

Támogatott tartalom

Címlapról ajánljuk

További cikkek