Ezért vették le a képernyőről CBA Icuka legújabb reklámját

Augusztus elején jelent meg a CBA legújabb Icukás reklámja, melyet az üzletlánc alig néhány órája szedett le a Youtube-ról. Elmondjuk, miért. 

A CBA legújabb Piros reklámjáról pár napja már mi is írtunk, a reklám ugyanis elég sok emberből váltott ki indulatokat. A videóban egy fiatal nő vásárol fürdőruhában, akiről Icuka és más fürdőruhás lányok bolti előadása után még a melltartó is lekerül.

A reklám hamar szemet szúrt az embereknek, az Egyenlítő Alapítvány pedig tiltakozni kezdett a reklám ellen, annak levételét vagy módosítását kérvényezte az alapítvány - írja a 24.hu.

Az alapítvány szerint az interneten megjelenő reklám ízléstelen, szexista és sértő a nőkre nézve, akiket megalázó módon ábrázol, összezavarhatja a fiatalokat és káros lehet a befogadók mentális egészségére.

,,A filmben szereplő nők egyrészt indokolatlanul, a reklám témájához nem illően vetkőznek, másrészt a szájukba adott “pirossal”, gesztusaikkal és mozdulataikkal szexuális aktust imitálnak. Az ilyen fajta kommunikáció káros, rossz hatással van társadalmunkra, a társadalom által elvárt nemi szerepekre. A filmben megjelenő meztelenség öncélú; a reklám témája nem indokolja, hogy szexuális tartalommal, meztelen vagy alig öltözött nők ábrázolásával érje el a célját" - írta az Egyenlítő Alapítvány.
Ma délutánra a CBA eltávolította a szóban forgó reklámot, így az már nem elérhető az interneten.

EZ IS ÉRDEKES:

via 24.hu

Ajánlott videó

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek