Ehhez a küldetéshez három népszerű és a gasztronómiában elismert közszereplő csatlakozott, akik - bár különböző gasztronómiai irányt képviselnek - hasonlóan gondolkodnak az otthonfőzésről, és teszik ezt nap mint nap Bosch készülékeikkel.
Mint azt Marosi Mária, a Bosch háztartási készülékek marketing vezetője elmondta, hisznek abban, hogy az otthon ízeinél nincs jobb. "Így ugyanis nemcsak azt tudjuk, hogy az étel miből készül, de ki tudná nálunk jobban, hogyan szeretünk elkészíteni egy adott finomságot, és ki más főzne annyira szívvel-lélekkel, mint mi magunk a saját konyhánkban” – teszi hozzá.
A Bosch folyamatos inspirációt, ihletet szeretne adni minden főzni szeretőnek. Azoknak is, akik most kezdenek belekóstolni a sütés-főzés élményébe és természetesen azoknak is, akik már profin mozognak a konyhában. Ennek érdekében számos receptet, tippet és trükköt kíván nyújtani a jövőben az otthonfőzéshez.
A Bosch GasztroHome elnevezésű, hosszú távra tervezett kampányát a Bosch egyfajta mozgalomnak szánja, amelyhez három népszerű, gasztronómiában elismert személy csatlakozott nagykövetként:
Borbás Marcsi, a tradicionális ételek szenvedélyes gyűjtője, aki számára az ÉRTÉKMENTÉS, a TRADÍCIÓ és a TÉVHITEK LEDÖNTÉSE adja az alapot az otthonfőzés népszerűsítéséhez. „Nagyon fontos, hogy az érzelmi ételeinket továbbadjuk a következő generációnak.” – vallja.
Wossala Rozina, a folyamatosan újító, vagány konyhaművész, aki bebizonyítja, hogy az ÚJÍTÁS és a TRENDKÖVETÉS már az otthonfőzés sajátja is. „Hiszek az ételek közösségteremtő erejében, és hiszek benne, hogy az ételek képesek a hagyományokat is fenntartani, még akkor is, ha például az én kezeim között jelentős evolúción mennek keresztül.”
Dobó Ági, a családi szuperfogások mindentudója, aki maga a GONDOSKODÁS, a PRAKTIKUM és a KREATIVITÁS. "Hiszek benne, hogy a főzés sokkal, de sokkal több annál, mint egy szükséges jó, és sokkal, de sokkal többről szól, mint egy-egy étkezés…”
A Bosch GasztroHome otthonfőzést népszerűsítő tartalmai ITT és a Bosch Home közösségimédia-felületein, valamint a három nagykövet platformjain lesznek elérhetőek.
Ezeket olvastad már?
Február 5-én kiderül, melyik csapat lesz idén a Bocuse d’Or...
A Bocuse d’Or magyar döntőjén most is óriási a tét: a győztes csapat képviselheti hazánkat a tallinni európai válogatón, 2020 májusában. Íme a részletek!
Nosalty100 éves lenne Zenthe Ferenc, az ország Taki bácsija –...
Idén lenne 100 éves Zenthe Ferenc, ennek alkalmából a róla elnevezett színház tortát készíttetett a tiszteletére. Íme a győztes íz!
NosaltySnoop Dogg egy gyorsétteremben kezdett el dolgozni – De vajon...
Az amerikai rapper a Dunkin' Donuts fánkozó és gyorsétterem pultja mögé állt, hogy a hely új, műhúsos fogását reklámozza.
Masszi- Rigó CsillaA LIDL svéd húsgolyója miatt igazi kommentháború dúl a magyar...
Mi történik, ha egy híres márka a Facebookon csinál viccet egy másik híres márkatermékéből? A válaszért nem kell messzire menni, csupán a Lidl Magyarország Facebook-oldalára.
Nosalty