Nagyon kedves lépéssel segíti a magyar vendéglátósokat a Coca-Cola

A Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti kedves, szívhez szóló üzenetekkel. 

Mivel az éttermek nagy része az elmúlt hónapok során zárva tartott, és ezért bevételük sem volt, a Coca-Cola Magyarország július 1-től nagyszabású kampánnyal támogatja a szektort. Több mint 430 fővárosi és vidéki éttermi partnere számára személyre szabott hirdetéseket – plakátokat, online hirdetéseket és éttermi reklámanyagokat – készített el, és helyez ki. Ezekre ugyanis a nehéz helyzetben a vendéglátóhelyek nagy része most nem tud költeni, miközben a nyilvánosságra óriási szükségük van.
A vendéglátó szektornak elkél a segítség – jobban, mint valaha. A fogyasztóknak pedig hiányoztak a kedvenc éttermeik, a beülés egy hangulatos helyre, a profin elkészített fogások, de most újra bárki élvezheti ezeket – jobban, mint valaha. Abban, hogy az éttermek és vendégeik minél könnyebben egymásra találjanak, a Coca-Cola nagyszabású kampánnyal segít. A „Várunk jobban, mint valaha” kampány első fázisában országos akció keretében 2020. június 19-én közel 50 millió forint értékben, közel 300 helyen összesen 100 000 palack ajándék Coca-Cola üdítőitallal várták a kezdeményezésben részt vevő bárok, kávézók a vendégeket.
Vezető üdítőital-gyártóként a Coca-Cola értékesítési adatai egyfajta indikátorként hónapról-hónapra jó visszajelzést adnak a vendéglátóipar állapotáról: ezekből az látható, hogy több mint 8200 étterem vagy gyorsétterem, büfé, bár, szálloda, panzió a korlátozások két hónapja alatt egyetlen palack üdítőt sem rendelt a vendégek hiánya miatt.
A ,,Várunk jobban, mint valaha" kampányban résztvevő éttermeket tulajdonosaik, szakácsaik vagy felszolgálóik arcával, és finom ételeikkel együtt bemutató plakátok, citylightok és óriáshálók július 1-től lesznek láthatók országszerte. A hirdetéseket a vendéglátóhelyek közelében helyezik el, így ha valaki kedvet kap a plakát alapján az adott étteremhez, azonnal be is tud térni. A köztéri felületekhez további megjelenések is kapcsolódnak, az éttermek számára beltéri reklámanyagok és bannerek formájában online hirdetések is készülnek.
A kampányban a vendéglátóhelyek széles skálája szerepel, kisebb és nagyobb méretű, retro, klasszikus és modern stílusú, magyaros vagy épp olasz, török, görög, amerikai, libanoni, uruguayi vagy távol-keleti ételeket kínáló éttermek egyaránt megjelennek a plakátokon Budapest minden kerületében és 54 vidéki városban.
„A céljaink közt mindig az elsők közt szerepelt, hogy a különféle közösségeket támogassuk. A járvány okozta krízis első szakaszában azok felé fordultunk, akiknek akkor leginkább szüksége volt segítségre. Akkor a Magyar Vöröskereszttel fogtunk össze, hogy minél szélesebb körhöz juttassuk el az egészség és biztonság megőrzésének üzeneteit, és együtt támogassuk azokat, akik a legnehezebb helyzetbe kerültek. Most egy másik közösségnek - partnereinknek, a vendéglátóhelyeknek – van szüksége támogatásra, ezért az elkövetkező hónapokban rájuk fókuszálunk. De természetesen a Magyar Vöröskereszt munkáját továbbra is segítjük, ahogy az elmúlt évtizedben is tettük” – mondta Kerekes Péter, a Coca-Cola vállalat magyarországi ügyvezető igazgatója.
Hirdetés

Támogatott tartalom

Hirdetés

Támogatott tartalom

Címlapról ajánljuk

További cikkek