Kipróbáltuk a lehengerlő hangulattal csábító bükfürdői Caramell Premium Resort éttermeit

Minőségi alapanyagokból készített és a szezonalitást előtérbe helyező, ízekkel teli fogások, érthető konyha és teljes testi-lelki megújulás – csak hogy párat említsünk azokból az jellemzőkből, amelyek hozzájárulnak a kellemes kikapcsolódáshoz a Caramell Premium Resort-ban. Nemrég nekünk is lehetőségünk nyílt arra, hogy átadjuk magunkat a teljes pihenésnek a 4-csillagos szállodában, ahol természetesen a Mandala és Cardamom névre hallgató éttermeket is leteszteltük. A következőkben részletesebben is beszámolunk a szállodában szerzett élményeinkről, illetve bővebben kitérünk a kóstolt fogásokra is.

A nyáriasan meleg április elején jártunk Magyarország második legnagyobb gyógyfürdőjének otthont adó üdülővárosában, Bükön, ahol egy éjszaka erejéig kipróbáltuk a Caramell Premium Resortot, valamint végigkóstoltuk a szálloda éttermeinek – a svédasztalos reggelit és vacsorát kínáló Mandala és az à la carte menüvel bíró Cardamom – mesés fogásait.

A szállodakomplexum szinte a település fölé magasodik, így nem kellett sokat keresgélünk a szállásunkat. A lobbyba belépve azonnal éreztük, hogy ez nem egy szokványos hotel, nem véletlen, hiszen a Caramell Premium Resort Magyarország első holisztikus gyógy- és wellness-szállodája, amely testi-lelki megújulást ígér a vendégeknek. Emiatt izgatottan és nagy elvárásokkal érkeztünk Bükfürdőre, majd vettük birtokba a tágas, három szobás lakosztályunkat, ahonnan fantasztikus kilátás nyílt az Alpokra.

Számtalan kikapcsolódási lehetőség várja a vendégeket

A szobánkból aztán egy kisebb felfedezőútra indultunk, amely során megtudtuk, hogy a kényelem és elegancia tökéletes egyensúlyát nyújtó szálloda 142 szobával rendelkezik, beleértve a 75 standard kétágyas, a 42 prémium kétágyas szobát és a 25 lakosztályt. A hotelben való barangolás során szebbnél szebb dekorációs elemekre, buja növényekre és kényelmes pihenősarkokra bukkantunk. Az az érzésünk támadt, hogy itt minden vendég találhat magának egy csendes zugot.

Az aktív kikapcsolódásra vágyók időtöltéséről pedig egy hatalmas kalandpálya, egy fitneszterem és a környékbeli látnivalók gondoskodnak.

Nagyon hangulatos étterem, hatalmas választékkal / Fotó: Simon Gábor

Mi kezdésként a wellnessélményben merültünk el, amelyet a nagy alapterület, a vízfüggönyök és az egzotikus fényhatások tettek igazán felejthetetlenné. A két különálló wellness- és szaunarészleggel büszkélkedő spaközpontban eltöltött csendes ellazulás után nem is volt kérdés, hogy utunk a svédasztalos vacsorát kínáló Mandala étterembe vezet majd.

A letisztult stílusú, tágas étterembe lépve igazi terülj-terülj asztalkámmal találtuk magunkat szembe.

Finomra hangolt magyaros ételek közül választhatunk / Fotó: Simon Gábor

Különféle könnyed előétel, étvágygerjesztő leves, magyaros fogás és ínycsiklandozó svédasztalos édesség sorakozott egymás mellett.

Szerethető fogások, barátságos és kötetlen hangulatú étterem

Előételnek helyi gazdaságból származó füstölt fürjtojást, klasszikus majonézes kukoricasalátát és különleges töltött szőlőlevelet választottunk, melyek mind hozták a tőlük elvárt ízvilágot. A főételek közül a szaftos csirkecombfilére, a sült sertéskolbászra és a sertésoldalasra esett a választásunk, melyek egytől egyig rendkívül ízletesnek bizonyultak.

Ha valaki kifejezetten magyaros ízekre vágyik a pihentető wellnesshétvége alatt, akkor biztosan nem fog csalódni a Mandala étteremben, hiszen itt az összes nagy kedvencét megtalálja.

Igazi magyaros ízekre számíthatunk / Fotó: Simon Gábor

Éppen a desszertekhez értünk, amikor kellemes élőzene csendült fel a háttérben, hogy hangulatossá tegye a vacsora további részét. A kiadós fogásokat végül egy epres-tejcsokis mousse-szal, egy banános-fehércsokis pohárdesszerttel és egy hagyományos puncstortával zártuk.

Az édes finomságokat és desszerteket a szálloda saját kézműves cukrászdájában, a Villa Rosatoban készítik a cukrászok, kiemelt minőségű alapanyagok felhasználásával.

Tökéletes helyszín lehet üzleti ebédekhez is / Fotó: Simon Gábor

A hangulatos Cardamom étterem nem csak a hotel vendégeit várja

Élményekkel gazdagodva és teli bendővel tértünk nyugovóra, de már alig vártuk, hogy másnap kipróbálhassuk ebédidőben a hotel másik éttermét, a 80 férőhelyes Cardamom-ot. Az egyszerre elegáns és laza hangulattal bíró étterem bársony hatású fotelekkel, letisztult enteriőrrel és hatalmas, fehér abroszos asztalokkal várja a vendégeket.

Éppen ezért a Cardamom tökéletes lehet üzleti ebédek lebonyolítására is, hiszen ebédidőben nemcsak a hotel vendégei előtt áll nyitva az étterem ajtaja.

Ezenfelül vacsorák, welcome-fogadások megtartására, vagy akár romantikus randevúkhoz is szolgálhat.

Minőségi alapanyagokból készült ételek várják a vendégeket / Fotó: Simon Gábor

Szerethető és finom ízek kerülnek a tányérra

A konyha Varga J. Viktor executive chef gondoskodó kezei között üzemel (már 7 éve), aki többek között azt is elárulta nekünk, hogy az étterem à la carte menüje mindig friss, szezonális alapanyagokból kerül összeállításra, ugyanakkor arra is figyelnek, hogy csak olyan fogások kapjanak helyet rajta, amelyekért szívesen visszatérnek a vendégek.

Nézd meg Varga J. Viktor executive chef-fel készített interjúnkat!

De térjünk rá az étterem jól átlátható, változatos fogásokat kínáló à la carte étlapjára – amelyet egy QR-kód segítségével is megnyithatunk a telefonunkon – , melynek egyik legnagyobb előnye, hogy széles kínálattal bír, így mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő fogást. Az ételek között például akad wellness saláta, amely friss csírákkal, fűszeres csirkemellcsíkokkal és tökmagolajjal kényezteti az ízlelőbimbókat. De krémes fetasajtos görögsaláta és prosciutto crudo is helyet kapott az ételek között. Természetesen a finom levesek sem hiányozhatnak a menüről, így egy klasszikus tyúkhúsleves és egy szezonális spárgakrémleves is a lehetőségek között szerepelt.

Ismerős ízekkel találkozhatunk az étteremben / Fotó: Simon Gábor

Mi utóbbit választottuk, így a chef el is készítette nekünk. A végeredmény egy rikítóan zöld, bársonyos textúrájú, ízektől kicsattanó, tavaszias krémleves lett, amiről még a hazaúton is álmodoztunk.

Beszélgetésünk során Varga J. Viktor arra is kitért, szerinte fontos, hogy egy étterem azokra is gondoljon, akik valamilyen okból kifolyólag speciális étrendet követnek, így igény esetén az ő konyhájuk is össze tud állítani egy speciális menüt.

Friss, szezonális alapanyagokkal dolgoznak / Fotó: Simon Gábor

A jóízű spárgakrémleves után a lazacsteaket kóstoltuk meg, amelyet krémes paszternákpürével, sült endíviával, paradicsommal és zsenge spárgával tálalt a séf. Azonnal elnyerte a tetszésünket, és szerintünk az összes olyan jövőbeli vendég is kedvelni fogja, aki szereti a változatos, gyorsan asztalra kerülő és finom ízekkel működő fogásokat. Ha valaki nincs oda a halételekért, akkor sincs ok a pánikra, hiszen grillezett zöldalmával párosított kecskesajt, pankomorzsás szűzérme, angus marhából vagy vegán húspótlóból készült hamburger, illetve különféle tészták, így például carbonara és fokhagymás garnélás tészta is szerepel a menün. Itt mindenki megtalálja a neki tetszőt!

Hangulatos légkör és ínycsiklandó ételek biztosítják az emlékezetes pillanatokat

Bükfürdői látogatásunk végeztével nyugodt szívvel ajánljuk a Caramell Premium Resort-ot és éttermeit mindazoknak, akik szívesen pihennének egy gyönyörű környezetben, miközben finom falatokat esznek. Ha te is szeretnéd átélni a bükfürdői Caramell Premium Resort különleges hangulatát és kulináris élményeit, akkor ne habozz foglalni egy asztalt vagy szobát!

A Caramell Premium Resort és az éttermek elérhetőségeiért és a foglalási lehetőségekért látogass el a Caramell Premium Resort weboldalára!

Hirdetés

Támogatott tartalom

Társasházi pályázat három egyszerű lépésben

Május 31-ig küldhetitek el ötleteiteket az OTP Bank Társasházi Pályázatára. A határidő közeleg, de megéri sietni, hiszen 15 társasházi közösség nyerhet összesen 30 millió forint vissza nem térítendő támogatást.

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.