Sean Yashar és Olivier Furth Los Angeles-i galériatulajdonosok úgy gondolják, a képzőművészet és a design közötti határterület nem egyértelmű. Kétségtelen, hogy ezt a különbségtételt elsősorban a művészettörténeti gondolkodás története igazolja, és nem például a szépség, ami ugyanúgy lehet sajátja egy festménynek és egy gyönyörű tortának, vagy akár egy keménycukornak.
"Az egész a kísérletezésről szól - mondta a galériáról az egyik tulajdonos az Architectural Digestnek- Ez egy lehetőség arra, hogy egy üres fehér teret betöltsünk olyan tárgyakkal, amelyek kitérnek a kategorizáció elől. Ez az a terület, ahol a feltörekvő tehetségeket látunk feltűnni. Azt gondolom, hogy ezekre a művészekre még nem nyitott a művészeti világ. A galériák és a művészeti boltok egyelőre nem értik ezt a jelenséget."
Az egyik tehetség, akinekSean Yashar és Olivier Furth biztosította a megjelenési lehetőséget,Maayan Zilberman izraeli származású kanadai művész. Ő kristályos cukrokból készít szobrokat, de a keze alól izgalmas nyalókák, keménycukrok is ki szoktak kerülni.
Furth a következőket mondta a Zilberman cukorból készült munkáiról: "Miért lenne egy médium több, mint egy másik. Egy gyönyörű dolog az egy gyönyörű dolog. Egy szép, egy provokatív alkotás, ami még hasznos is, talán még szebb éppen emiatt."