Mindenki szereti a izgalmas élettörténeteket, és ki lehetne izgalmasabb, mint az örök fenegyerek, Hugh Hefner? Tudtad, hogy nem csak a pucér csajos magazinok érdekelték?
A Playboy brand alapítója, az ellentmondásos Hugh Hefner, nem csak a nyuszis magazinnal tett csodát. Hefner indította be ugyanis a Food & Wine magazint is 1978 márciusában - írja a Food & Wine.
A Food & Wine első száma újságmellékletként jelent meg a nyuszis magazinban. Két hónappal később önálló magazinként is debütált a gasztroújság.
A 1978-as Playboy borítóján közvetlenül egy szexjátékokról szóló cikk címe mellé írták, hogy egy új melléklet is vár az olvasóra, ha megveszi a lapot. A végül önállóvá vált Food & Wine magazin első számának borítója korántsem volt olyan hivalkodó, mint a Playboy magazin fotói. A borítón szereplő hölgy például egyáltalán nem meztelen. Tetőtől talpig felöltözve éppen bort kortyol egy kaliforniai étterem bárjában egy szimpatikus séffel az oldalán - bár az igaz, hogy a hölgy itt is a passzív, félszeg kóstoló szerepét játssza, míg a férfiasan határozott séf a főnök.
De hogy lehetséges ez?
A Food & Wine alkotói a hetvenes évek végének gazdasági fellendülése, a középosztály és felső-középosztály megerősödése miatt mertek belefogni egy ilyen lap elindításába, de az elején mégis nehéz volt befektetőket találni. A Food & Wine magazin alapítói szerettek volna kiadni egy új magazint, ami csillapíthatná az amcsik étvágyát, de ehhez sok pénz kellett, az újságkiadás ugyanis nem olcsó mulatság. A megcélzott befektetők nem akarták támogatni a lap kiadását, mert azt mondták: " Az amerikaiakat sosem fogják érdekelni az ételek". A Food & Wine csapatának máshoz kellett fordulnia. Akkoriban a Playboy a virágkorát élte és nem volt amerikai, aki ne fogott volna már a kezében nyuszis magazint.
Hefner segített a magazinnak, hogy még jobb legyen. Az egyik alapító örömmel emlékszik vissza a Hefnerrel közösen végzett munkára:
"Fantasztikus volt vele dolgozni, ő tényleg szerkesztő volt, és nagyon imádta a munkáját. Tisztelte a magazinunkat és szabad kezet adott nekünk, tényleg szerette a Food & Wine-t."
Ezzel együtt az alapítók leginkább Christie Hefnerrel, Hugh lányával dolgoztak együtt sokat és szorosabban. Mind emlékeznek azonban egy görbe hétvégére a Playboy villában, amikor kezet fogtak az együttműködésre.
,,Az este fantasztikus volt, de nem abban az értelemben, ahogy mindenki gondolja." - mondta az egyik alapító, Ariane Batterberry a Food & Wine-nak. ,,Nem láttam egyetlen árva playboy nyuszit sem, azalatt az idő alatt, míg a villában voltunk. Két dologra emlékszem, a villából: az egyik, hogy mindenhol képzőművészeti alkotások vettek körül minket, festmények, szobrok, a másik, hogy rettenetesen furcsa állatokat tartott Hef. Voltak majmai, sőt egy fehér pávája is. A Playboy Villa nem olyan volt, mint ahogy sokan elképzelik. "
Az első Food & Wine magazin csúcsminőségű helyeket mutatott be, a kor legjobb gasztro-újságírói publikáltak benne, és olyan sztárok is feltűntek a lapban, mint például az aktuális 007-es ügynök: Roger Moore.
A Food & Wine tehát sokat köszönhet a Playboy kultusz megalkotójának, Hugh Hefnernek. Az újság 1978-as megjelenése óta töretlen népszerűségnek örvend, és havonta kápráztatja el az amerikaiakat receptekkel, kritikákkal, és mindennel, ami a csúcsminőségű gasztronómiával kapcsolatos.
Hogyha a szem a lélek tükre, a bőr valószínűleg az egészségé. Számtalan olyan egészségügyi probléma és betegség van, amit az arcbőrünk alapos vizsgálatával könnyedén felismerhetünk.
Szégyen, nem szégyen, időnként mindannyian betérünk egy-egy ázsiai büfébe, hogy gyors komfortkaja gyanánt vegyünk egy kis adag csirkét rizzsel. Persze mindenkinek más a kedvence: ki a szezámos csirke, ki az édes-savanyú rajongója, vannak tofu- és bambuszrügyfanok, és ott vannak az olyan mindig megbízhatóan egyforma fogások, mint a mogyorós csirke, azaz a gong bao. Na, most azt mutatjuk meg, hogyan készíthetitek el házilag, autentikus módon!
Az aloe vera egy igen sokoldalú növény, amit mind a gyógyászatban, mind a szépségápolásban már hosszú évszázadok óta használnak. De hogyan tarthatjuk életben a négy fal között, hogy mi is élvezhessük az előnyeit anélkül, hogy boltba vagy drogériába kellene rohannunk a belőle készült termékekekért?