13 órás lett a világ leghosszabb ételreklámja!

Az amerikai Arby's étteremlánc bebizonyította, hogy a 1,5 perces reklámokon túl is van élet. Olyannyira, hogy Guinness rekorder kisfilmjük 13 óra hosszúra sikerült.

Mindannyian a tömör, rövid, szájbarágós, csattanóval vagy ütős szlogennel záródó tv-reklámokhoz vagyunk hozzászokva. Hiszen ki nézve végig egy 13 órás hirdetést, ami nem hogy reklámként, de még egy mozifilmként is brutálisan hosszú?!

A népszerű amerikai gyorsétteremlánc azonban gondolt egy merészet, és a Smokehouse Brisket elnevezésű szendvicsének reklámját 13 óra hosszúra vette. Mindezt pedig azért, hogy percről percre bemutassa a szendvicskülönlegesség főszereplőjét, a füstölt marhaszegyet, amit a menüdbe érkezése előtt nagyon lassan, nagyjából 13 órán át füstölnek.

A hiteles prezentáció úgy tűnik, bejött az Arby's-nek, hiszen ezzel a reklámmal bevonultak a Guinness Rekordok Könyvébe a világ leghosszabb televíziós reklámjaként, de a szokatlanul hosszú kisfilmnek köszönhetően a lassan füstölt marhaszegyből, füstölt Gouda sajtból, ropogós hagymából, barbecue szósszal, majonézzel és pirított, bun-jellegű buciba csomagolt szendvicsével a legkeresettebb termék lett a cég történetében.

Nézd meg a világ leghosszabb televíziós ételreklámját:

Ha pedig nincs rá röpke 13 órád, nézd meg az Arby's rövidített reklámját a Smokehouse Brisket szendvicsről:

A videó linkjét itt találod.

Láttad már?

Szupermarketben bulizik a Scooter

(via Business Insider)

Hozzászólások (0)

Címlapról ajánljuk

15 sercegős sertéssült, ami az utolsó falatig élvezet

Készítsünk egy klasszikus, sült sertéshúsos fogást, mert ezekkel lehetetlen mellényúlni. Szaftosak, omlósak, de ha kell, ropogósak és aranybarnák. Serpenyőben, sütőben, rántva vagy roston: mindegy, hogyan sütjük, a siker (és az üresre törölt tányér) garantált.

Nosalty

További cikkek